Avatar billede Slettet bruger
09. september 2008 - 16:42 Der er 17 kommentarer

Kan ikke ændre startside IE 7

Hej, Jeg kører XP SP 3 på en IBM bærbar T43. Uanset hvad jeg forsøger, kan jeg ikke permanent ændre startsiden fra http://dk.msn.com/ til google.com. Det virker således kun til næste genstart, hvor http://dk.msn.com/ igen er startside. Jeg bør være oprettet som administrator på PC'en.

HJÆLP!
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2008 - 17:27 #1
Du har ikke installeret et sikkerhedsprogram der låser startsiden?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2008 - 17:29 #2
Det kunne f.eks. være SpywareGuard .....http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/faq/beskyt-mod-spyware.htm
Avatar billede mjuk Nybegynder
09. september 2008 - 18:20 #3
Brug FF i stedet :)
09. september 2008 - 18:48 #4
<mjuk>: Det løser jo ikke problemet mht IE !

Det er sansynligvis et sikkerhedsprogram der 'låser' / beskytter IE startsiden...
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2008 - 21:41 #5
hvis du har spybot search and destroy inde og samtidig bruger den indbyggede teatimer i den laver den det trix at den beskytter din startside så du ikke kan ændre den.

har du det. hvis er løsningen at fjerne spybot o.s.v og geninstallere uden brug ar featimer.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2008 - 21:43 #6
moo >> Nu må vi vist snart ha dig på banen for at høre om du har installeret noget sikkerheds-halløj........
Avatar billede vejmand Juniormester
10. september 2008 - 00:41 #7
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 07:51 #8
Det eneste sikkerhedsprogram jeg har installeret, er - mig bekendt - Avast antivirus, og det har jeg prøvet at fjerne uden den ønskede effekt.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 07:51 #9
Vejmand> Jeg skal nok lukke åbne spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2008 - 07:52 #10
Min IE7 kan iøvrigt heller ikke huske brugeroplysninger i min webbank....
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2008 - 10:47 #11
Ingen der gider/kan hjælpe????
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 07:37 #13
Gud jøsses hvor er der da mange klaphatte på dette site!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 08:18 #14
moo

du skal opføre dig ordentlig når du skriver herinde. jo da det er da muligt at der er mange klaphatte herinde men det er nok ikke lige fremgangsmåden til at få hjælp fra folk der gør det frivilligt.

hvis man beder om hjælp er det ikke det man skal skrive og jeg burde heller ikke skrive det her men bare ignorere dig.
Avatar billede montana42 Nybegynder
16. september 2008 - 08:41 #15
LOL!!!!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 08:48 #16
hvis du vil se hvordan man ikke skal svare folk syntes jeg du skal kigge lidt på denne side.
de selvbestaltede doktorer på siden kan godt finde på at svine folk til og der har du dine klaphatte.

http://www.it-svar.dk/doctor/newest.aspx

rigtig god fornøjelse med dit projekt
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2008 - 09:31 #17
Treatmenice - navnet siger jo alt.
Vælger at lukke min konto her, så jeg er fri for at høre på mere ynk...............