Avatar billede filmeditor Praktikant
22. september 2008 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vista driver til scanner søges

Hej.

Ved nogle om der egentlig findes vista drivers til medion md9458 scanneren? Jeg har prøvet at google det, men uden held.

Paul
Avatar billede fastwrite Nybegynder
23. september 2008 - 00:39 #1
En hurtig søgning bragte mig hertil: http://www1.medion.de/site/service_~u~_support/treiber_~u~_updates/

som viser at der IKKE findes nogen Vista driver til din Medion scanner. Har du prøvet at hente XP driveren - den BURDE virke i Vista.
Avatar billede filmeditor Praktikant
23. september 2008 - 07:23 #2
Jeg har prøvet xpdriveren men den gidder ikke. Når jeg går ind og søger manuelt efter driveren og vælger mappen hvori driveren ligger, viser vista bare et vindue hvori der står at den har fundet en fejl og man kan så kun lukke for meddelelsesvinduet.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2008 - 15:19 #3
Det er det ærgrelige ved Vista - der er mange drivere der ikke er kompatible med Vista - eller rettere - hardware producenterne har ikke lavet drivere der fungerer til Vista. Og det gælder din Medion Scanner.

Hvis jeg var dig vil jeg skille mig af med den scanner, og gå efter en Canon eller Agfa eller Epson - de koster et par hundrede kroner mere, men så er du også sikker på at få noget kvalitet, og med Vista drivere.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
30. september 2008 - 15:20 #4
Er du sikker på at du vil ofre 200 point på dette spørgsmål? Jeg skal gerne give dig nogle tilbage igen. Skriv lige hvis det er.
Avatar billede filmeditor Praktikant
30. september 2008 - 17:13 #5
Ja bare kom med et par stykker fastwrite
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. oktober 2008 - 23:37 #6
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2008 - 07:18 #7
Det kan være at Vista har driveren men kan bare ikke finde den, kig på denne fil.
http://www.gratisupload.dk/download/16570/