Avatar billede synthaiz Nybegynder
18. oktober 2008 - 10:26 Der er 9 kommentarer

Anti virus program?

Jeg har haft AVG i nogen år, altså den free version, er der nogen som kan anbefale et andet Gratis anti virus program?
Avatar billede levich Nybegynder
18. oktober 2008 - 10:32 #1
F.eks. Antivir: http://www.free-av.com/
Avatar billede hcma Novice
18. oktober 2008 - 10:32 #2
Avatar billede levich Nybegynder
18. oktober 2008 - 10:46 #3
Nå ja, inspireret af hcma så vil jeg nu foreslå "Avast 4 Home Edition" i stedet:
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Avatar billede coderdk Praktikant
18. oktober 2008 - 11:44 #4
Har du problemer med AVG da? Jeg har stort set kun brugt AVG og Avast på de computere jeg har adgang til - Begge fungerer fremragende :)
18. oktober 2008 - 11:53 #5
<synthaiz>: Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
(Altså husk at pænt vende tilbage til dine tidl. spm. ...)
Avatar billede synthaiz Nybegynder
18. oktober 2008 - 12:14 #6
Coderdk? Altså mener du at du bruger AVG og Avast på samme tid? er det okay? der sker ikk noget ved at man har 2 eller hvad?
Avatar billede coderdk Praktikant
18. oktober 2008 - 12:31 #7
Nej, nej, jeg har bare adgang til flere maskiner - jeg har enten installeret AVG eller Avast på dem ;) Det er ikke godt at have to anti-virus-programmer kørende på samme tid ;)
Avatar billede synthaiz Nybegynder
18. oktober 2008 - 12:37 #8
okay tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. oktober 2008 - 15:43 #9
Der sker intet ved at have 2 antivirusprogrammer kørende på samme maskine samtidigt.
Måske en lidt langsommere maskine alt efter hvilke 2 programmer man har, ellers intet.

Sorry - skulle lige skrive det :)

Men for ikke at det skal ende i ren spam, så vil jeg også sige Avast eller AVG.
Avast fåes i en dansk version, AVG kun på engelsk.

Har ingen preferencer, har også installeret begge på forskellige pc´ere, men ikke samtidigt på samme pc ;)