Avatar billede yazz Nybegynder
21. oktober 2008 - 16:36 Der er 9 kommentarer

Alt vender på hovedet!

Mit barnebarn på 10 år har spillet på min datters computer, og nu vender det hele på hovedet, når man kigger på skærmen! Den starter godt nok "normalt" op, men fra Windows XP er indlæst, står alt på hovedet.

Er der nogen, der har en ide til, hvad der er sket, og hvordan man kan få billedet til at vende rigtigt igen?

Håber I kan hjælp, for her står jeg virkelig på bar bund, da jeg aldrig har oplevet sådan noget før.
Avatar billede peet-49 Novice
21. oktober 2008 - 16:40 #1
Tryk Ctrl og piletasterne.
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2008 - 16:42 #2
Du kan bruge CNTRL + ALT + pil op
Avatar billede vejmand Juniormester
21. oktober 2008 - 16:55 #3
Eller: Start ->  Kontrolpanel -> Klik på ikonet for grafikkortet
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. oktober 2008 - 18:15 #4
Eller lad barnebarnet spille en gang til ;)
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2008 - 12:45 #5
Eller vende skærmen på hovedet.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2008 - 15:04 #6
Eller selv stå på hovedet.  :-)
Eller måske komme med lidt feedback....
Avatar billede olebole Juniormester
22. oktober 2008 - 15:14 #7
<ole>

*LoL* Det er vel bare en skærm, beregnet til loftmontage. Lidt som når min far (den gamle, hedengangne møbelsnedker) drev en ung, forvirret ekspedient rundt i manegen, med påstanden om, at han havde givet ham en pakke med 'blandede loft- og gulvsøm'.

"Ja, du ka' sgu da nok se, at hovedet sidder i bunden af det her søm - men i toppen af det her ... altså et loft- og et gulvsøm. Jeg bad om en pakke GULVSØM ... så skal du ikke give mig halvt af hver!"  ;D

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 12:57 #8
svar
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2014 - 16:29 #9
2010 ?????