Avatar billede m_bold Praktikant
27. oktober 2008 - 17:55 Der er 1 løsning

Tag clouds - er det en god ide og evt. hvordan

Hej.

Jeg overvejer lidt at lave en tag cloud på mit firmas hjemmeside. Siden er ikke et forum og tags'ne vil derfor bare pege videre på interne relevante sider. Tag cloud'en skal primært fungere som søgemaskineoptimering.

Er tag clouds en god ide på sådanne sider og er der eventuelt noget, som man skal være opmærksom på?
Avatar billede madx Nybegynder
28. oktober 2008 - 08:40 #1
Hvis du gør det sådan at, at det også er relevant for jeres brugere og ikke manipulerer overdrevent med det, så er der ikke noget at være bekymret over.

Er et lavet rigtigt er det både en god idé og meget relevant.