Avatar billede synthaiz Nybegynder
19. december 2008 - 13:39 Der er 1 kommentar

Problemer med Cs installation / Uninstall

( Ved ikke hvilken kategori den hører til sorry )

Hej Eksperter.

Nu skal i hører, jeg har et mærkeligt problem. Min computer har været lidt mærkelig på det sidste, men nu har jeg fået fixet det meste. Men nu opstår jeg igen på et problem: Counter Strike.

Når jeg sitter cd'en i disken, så kommer den der Cs menu frem Så siger den: windows kan ikke finde 'FAIL/steam.exe. Kontroller at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søde efter en fil skal du klikke på knappen start og derefter klikke på søg.. Så trykker jeg ok og så står der: Could not execute the external program FAIL/steam.exe.

Men jeg har jo ikk søgt jeg går bare ind for at spille? Hvordan unstall jeg det? Spillet ligger ikke inde fjern eller tilføj, og når jeg tager cd'en i og trykker "Uninstall Counter-Strike" siger den: Er du sikker på at du vil fjerne installationen af dette produkt så siger jeg ja, og så siger den Denne handling er kun gyldig for produkter som er installeret i øjeblikket.

Er det ikke vildt mærkeligt? hvad gør jeg for at slette det? tingene ligger heller ikke i mappen hvor det er installeret?

Jeg har også søgt efter uninstall steam eller counterstrike, men så siger den bare det der gennemse , hvor der er en tegning af en pensel eller sådan noget..

Eksperter hjælp mig! :S
Jeg går ind i "Play Counter Strike"
Avatar billede synthaiz Nybegynder
19. december 2008 - 13:45 #1
Jeg har fundet ud af det nu.. Tak for hjælpen "Manze"