Avatar billede mariacamilla Nybegynder
22. december 2008 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter inficerede filer fra karantænemappen?

Jeg har i en periode oplevet at min pc har kørt væsentlig langsommere end sdvanligt og kørte derfor en Norton Antivirus, der fandt 9 forskellige inficerede vira.
Nogle af dem hed Trojan Horse og nogle noget med infostealer. Alle blev efterfølgende placeret i Quarantine men for at være sikker ville jeg også gerne slette dem derfra. Jeg kan dog ikke finde den mappe?
MVH Camilla
Avatar billede f-arn Guru
22. december 2008 - 11:54 #1
Det skal slettes inde fra Norton Antivirus. Det er lidt forskelligt hvordan afhængig af version
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 11:55 #2
Hej Camilla det kan du læse hvordan du gør lige her :)
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48556
Avatar billede f-arn Guru
22. december 2008 - 12:35 #3
Nu har jeg lige prøvet at følge den opskrift. Den virker ikke. Jeg hentede Eicar.com og den ligger i karantæne men ikke der hvor spywarefri mener. Det absolut letteste er at slette den inde fra norton.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 13:55 #4
Du har nok ret i det f-arn..
Du afviser bare svaret Camilla.
Avatar billede mariacamilla Nybegynder
22. december 2008 - 14:04 #5
Tusind tak for jeres svar. Jeg har løst problemet - vidste bare ikke, at det skulle klares via Norton.
KH Camilla
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 14:20 #6
Det var godt Camilla,jeg smider lige pointene af til f-arn.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. december 2008 - 14:22 #7
De ligger her f-arn :)
http://www.eksperten.dk/spm/857364