Avatar billede ingi76 Nybegynder
23. december 2008 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med at komme paa nettet

Hejsa,

Jeg downloadede for noget siden en lille fil paa thejesperbay.org i forbindelse med thepiratebay.org. Noget som den goer til at man kan downloade fra TPB.org Nu er jeg i udlandet og kan ikke komme paa internettet pga. det. det ser ud som denne fil har aendret noget ved mit ip setup / DNS/ eller host eller andet. Jeg er ikke saerlig skarp til netværk saa hvis der er nogen som har kendskab til dette vil jeg være meget taknemlig.

Hilsen
Ingi
Avatar billede ingi76 Nybegynder
23. december 2008 - 17:33 #1
Er der muligvis maaske muligt at gendanne alle network indstillinger tilbage til hvad det var foer uden besvær?
Avatar billede dustie Mester
31. december 2008 - 14:53 #2
Det er sikkert dine DNS indstillinger der er ændret. Prøv:

Højreklik på Netværk/Andre computere
(Hvis det er vista: Vælg "administrer netværksforbindelser".)
Højreklik på internet forbindelsen og vælg egenskaber
Dobbeltklik på TCP/IPv4 (eller noget i den stil)
Sæt prik i "Hent automatisk en DNS server adresse"
Tryk OK, OK og genstart.

Håber det virker. Godt nytår.
Avatar billede ingi76 Nybegynder
25. april 2015 - 19:24 #3
lukket