Avatar billede Slettet bruger
29. december 2008 - 05:23 Der er 6 kommentarer

Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computeren.

på computeren. Kontakt systemadministrator..

Jeg plejer at kunne linke fra excel til nettet, men får lige plusli denne meddelelse.

Kan se et gammelt spm. fra anden bruger, men det var noget med bundkort og sligt. Det er det næppe her.
Men hva er det mon så?
Avatar billede bak Seniormester
29. december 2008 - 12:00 #1
Det kunne tænkes at det er din firewall der gåt ind og driller.
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2008 - 21:29 #2
det var det ikke. jeg googlede "ikke åbne links" - det optrådte nemlig samtidig, og fik to links til eksperten:
Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Programmer -> Tjek at OE står som e-mail klient.
og
Start -> Angiv programadgang- og standarder -> Tjek standard-programmer

Så pillede jeg lidt, og så var det i orden igen. To "knapper" jeg aldrig før har kigget på.
Læg dit svar Du svarede så venligt, så du skal ha points.
Avatar billede Album Nybegynder
03. februar 2010 - 00:06 #3
Havde samme probem. Brugte det Microsoft fix som fremgår af dette link

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301

Virkede for mig på Outlook 2007 og Windows 7
Avatar billede Kleist Nybegynder
10. maj 2010 - 00:25 #4
Er ikke helt med på hvad du mener??
Avatar billede Kleist Nybegynder
10. maj 2010 - 00:26 #5
Til Album TAK men det virker ikke her -øv
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2010 - 09:49 #6
Album: læg et svar så jeg kan komme af med mine points.