Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
01. januar 2009 - 19:49 Der er 1 løsning

windows media player problemer

hej, når jeg har hentet filer via TDC play(WMA-filer), kan jeg lige pludselig ikke afspille dem. den skriver, at windows media player ikke er korrekt installeret. jeg har geninstalleret, opdateret i en uendelighed. samme problem.
af en eller anden grund er wmp11 ude af stand til at afspille filerne. den kan godt afspille mp3-filer.
hjælp hjælp hjælp!!!
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
09. januar 2010 - 11:02 #1
lukket