Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2009 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

k3b finder ikke cd eller dvd brænder

Efter installation af openSUSE 11,1 kan k3b ikke finde dvd-brænderen.

Det er sandsynligvis fordi jeg har installet openSUSE, på en anden harddisk i min PC

Jeg kan se dvd-drevet i denne computer, men kan ikke finde en sti til det.

Hvis jeg sætter en dvd i brænderen på den, popper den ikke op med brænd filer med k3b men åbner Dolphin i stedet for.

Da jeg syntes k3b altid har været et fremragende værktøj, ville jeg blive meget glad for at få dette løst
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2009 - 20:04 #1
Da openSUSE nu er fjernet, vil der aldrig komme et svar på dette spørgsmål. Derfor lukker jeg for det.

Jeg syntes nu openSUSE er meget anderledes end 11.0. Især hvis man bruger dualboot. Næsten fri adgang til windows. Man kan f.esk afspille musikfilerne direkte fra windows
i Amarok
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 22:24 #2
http://www.eksperten.dk/spm/868062

Der kom et ssvar alligevel, da jeg ikke kunne lade være med at prøve opeSUSE en gang til :-)