Avatar billede Slettet bruger
25. januar 2009 - 00:32 Der er 2 kommentarer

Jubii . Fejlen er fundet .

Jeg har nu i ca 18 måneder haft store problemer med min HP computer. Styresystem : (Vista home premium)
Den har "Frosset" 3-8 gange om dagen så den har måttet tvangslukkes , for at kunne bruges igen .
Den har pludselig genstartet uden grund .
Den har meget ofte ikke villet starte op , men bare stået og kørt med den grønne bjælke .
Den har ikke villet genstarte efter opdateringer men bare lukket ned af sig selv.
+ en  hel del flere andre fejl.
Jeg har lavet en total "Recovery" 5 gange på computeren .
Der er skiftet : Grafikkort - Strømforsyning - Ram .
Intet har hjulpet .
Jeg har kørt mange forskellige testprogrammer på den uden at der blev fundet fejl .
For 14 dage siden opgav jeg og afleverede den til et edb firma , de har efter mange test endelig fundet fejlen .
Det var "Processoren" der lavede alle de pokkers fejl og stop .
Nu kører den som en drøm .
Så til jer der sidder og fejlsøger på jeres "Vista" computer , der fryser vilkårligt hele tiden , lever den ind til værkstedet , det sparer jer for mange ærgelser .
Avatar billede pazau Nybegynder
25. januar 2009 - 14:28 #1
Min gamle Acer Acerpower SX med 900Mhz processor har også samme fejl. Processoren går i stå når den ikke arbejder. Skal have købt en ny processor, har set den til kun 169kr. :D
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
25. januar 2009 - 18:35 #2
Du kan lige så godt ofre et par hundrede kroner mere. Det er trods alt ikke alverdens penge og der går lang tid før du behøver at skifte igen (det er en pine i numsen).