Avatar billede kildemarken Nybegynder
28. januar 2009 - 07:40 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Videresendele af indgående mails til gmail

Kan i hjælpe med opsætningen i lotus notes så mine mails bliver videresendt til min Gmail ?
28. januar 2009 - 09:07 #1
Enten skal din administrator (eller dig selv, hvis du har rettigheder)sætte op på dit persondokument (feltet Forwarding address) i den offentlig adressebog (Domino Directory), at alle mails til dig bliver videresendt til din gmail-konto. Ellers skal du lave en agent på din notes-klient, der videresender mails til din gmail. Hvis du laver en agent, skal din Notes køre for at videresende mails.
Avatar billede kildemarken Nybegynder
28. januar 2009 - 11:15 #2
Mange tak for hjælpen :)
28. januar 2009 - 11:23 #3
Godt at du kunne bruge svaret til noget.
28. januar 2009 - 12:11 #4
Får jeg de 30 point?