Avatar billede hannele Novice
30. januar 2009 - 14:01 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm

Når jeg tænder computeren er der bare en sort skærm hvor der står: press del to enter setup, press tab to display bios post message. Men jeg kan ikke komme videre, for der sker intet når jeg gør dette, der er ingen lys i musen og tasteturet virker ikke. Det hele virkede fint i går, da jeg slukkede. Computeren er 1 år gammel. Er der nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
30. januar 2009 - 14:04 #1
Defekt bundkort?
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2009 - 14:20 #2
tjek lige dit batteri på bundkortet.

det kan også skyldes et løst strømkabel.
Avatar billede spijon Nybegynder
30. januar 2009 - 14:41 #3
Er der nogle lys tændt i dit bundkort?, Nogle biib lyde ved opstart?, Starter din hdd med at spinde?, Prøv at reset bios, prøv anden skærm, lugter den brændt osv osv udelukkes metoden.
Avatar billede hannele Novice
30. januar 2009 - 15:55 #4
Er lige blevet færdig med at samle det hele igen det må har været et løst kabel, for nu virker den, så vil du lægge et svar treatmenice. Tak for svarene og for hjælpen. Med venlig hilsen Hanne
Avatar billede hannele Novice
04. februar 2009 - 13:19 #5
Mangler et svar så jeg kan lukke denne.
Avatar billede spijon Nybegynder
05. februar 2009 - 05:55 #6
Tager dem da gerne hvis ingen andre vil ^^
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 14:45 #7
jamen så får du mit svar her som en komentar

jeg bruger navnet tratmenice
Avatar billede Slettet bruger
19. februar 2009 - 14:52 #8
spijon #8

det er vist ikke helt efter bogen.

hun efterspørger #4

det er ikke første gang jeg ikke har fået mail med svar i.
Avatar billede hannele Novice
19. februar 2009 - 21:51 #9
Der var ingen andre der ville have pointene nu har de stået og ventet i 14 dage. Men hvis jeg har gjort noget forkert må i sige til. Det virker i hvert fald nu.

Med venlig hilsen Hanne
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2009 - 08:22 #10
jo det er helt fint at du gider svare tilbage og du har heller ikke gjort andet end de fleste ville gøre når de er blevet hjulpet.

man kan jo ikke blive ved med at vente - i mit tilfælde får jeg af og til tomme email og der har denne været imellem.

der er altså fejl her på eksperten hvor nogen udnytter det til eget bedste uden skrupler.

nu må jeg vente og se hvad administratoren mener om det her ikke for at knalde nogen men for at få rettet den fejl.

så tak for dit svar
Avatar billede Jensen DK Novice
19. november 2009 - 13:11 #11
Det er edermame for dårligt at spijon hugger de udlovede point, han burde oprette et spørgsmål med tekst "point til reatmenice" og så slippe de 200 point, var det mug ville jeg anmelde spijon for misbrug.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2009 - 19:46 #12
Jeg har anmeldt spijon, men tror desværre ikke der sker en skid med anmeldelserne.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. december 2009 - 13:32 #13