Avatar billede FrederikGrønSchack Nybegynder
03. februar 2009 - 09:58 Der er 4 kommentarer

Hvordan logger man ind på sin gamle konto

Hej eksperter,

Hvordan logger man ind på sin gamle konto, hvis man kun kender sit brugernavn og password?

Jeg har prøvet at indtaste den e-mail jeg mener der hører til kontoen, under gensend password. Jeg får da også et password tilsendt, men bliver bedt om at angive et nyt brugernavn. Der bliver således oprettet en ny konto.

Så spørgsmålet er hvordan jeg logger ind på den gamle konto med brugernavnet FrederikSchack?

M.v.h.
Frederik
Avatar billede Dan Nim Seniormester
03. februar 2009 - 10:01 #1
Hej FrederikGrønSchack,

Hvis du prøver at logge ind med dit gamle brugernavn og kodeord, vil du få afvide at du skal logge ind med din email som er xxx@xxx.dk - såfrem at dit brugernavn og kodeord matcher.

Vi lavede netop denne feature da folk ikke har brugt deres email på eksperten i længere tid og måske ikke kan huske den længere :-)

Mvh
Dan
Avatar billede FrederikGrønSchack Nybegynder
03. februar 2009 - 10:08 #2
Hej Dannim,

Takker, smid et svar :o)

M.v.h.
Frederik
Avatar billede Dan Nim Seniormester
03. februar 2009 - 10:11 #3
Det går nok, nap du dem bare selv igen. Jeg har tilføjet "/brugernavn" til login boksen hvis andre også har problemer med det.

Mvh
Dan @ IDG
Avatar billede FrederikGrønSchack Nybegynder
03. februar 2009 - 11:29 #4
Jeg lukker alligevel den her bruger...