Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
04. februar 2009 - 14:40 Der er 7 kommentarer

Umulig afinstallering

Hej Eksperter

Jeg har for nyligt installeret et antivirus program (Avast 4.8), men opdagede umiddelbart efter at min pc begyndte, at opføre sig mærkeligt. Den kom med fejlmeddelelser omkring opdateringen af Avast, mit sidepanel blev ikke vist korrekt, jeg kunne ikke logge ind på min netbank eller mit arbejdsrelaterede email system. Jeg opdaterede programmet, men det hjalp ikke. Så forsøgte jeg at gendanne pc'en til et tidligere tidspunkt og dette hjalp, men kun hvis jeg satte computeren i en ikke beskyttet tilstand. Jeg afinstallerede derfor Avast gennem kontrol panelet og installerede i stedet AVG, som virker fint, men jeg får stadig besked nu, om at Avast ligger på pc'en og at den er ubeskyttet på trods af deet nye antivirus program. Jeg har været inde i fjern programmer og der ligger stadig noget fra Avast, men jeg får en fejlmeddelelse når jeg forsøger at fjerne det.

Jeg bruger Vista, i øvrigt

Hvad gør jeg nu?

Venligst Kenni1975
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2009 - 15:17 #1
Hej - prøv avast! uninstall utility:

http://www.avast.com/eng/avast-uninstall-utility.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2009 - 20:37 #2
Har prøvet det samme.
Gendan til før du afinstallerede, og brug det Uninstall Utility omalley har linket til.
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
05. februar 2009 - 00:00 #3
Mange tak, det prøver jeg :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2009 - 11:40 #4
Virkede det?
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
03. marts 2009 - 14:13 #5
Undskyld det manglende svar. Ja pc'en kører igen uden nogen form for problemer :-) Mange tak for hjælpen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. marts 2009 - 20:13 #6
Hvem skal svare?
Avatar billede Kenni1975 Nybegynder
08. marts 2009 - 18:50 #7
O'malleys link virkede :-)