Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 15:26 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

LED lighting

Nogen der ved hvor man kan få noget ala dette i/til Danmark?
http://www.amazon.com/dp/B000V1NW7G/

Amazon vil ikke sælge denne vare til Danmark.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 15:45 #1
ikea i gentofte har noget du kan sætte rundt om en fladskærm med hvidt lys. det så jeg i går.

det er didoder man sætter sammen
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2009 - 15:45 #2
dioder selvfølgelig
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 16:25 #3
Så er der dømt "porno" ;)
Avatar billede fun22 Nybegynder
15. februar 2009 - 16:38 #4
Prøv at kig her:

http://www.matronics.dk/Produkter/Husfritid/Ledbelysning/Dioderoer.aspx

Der er også transformere på siden...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 16:46 #5
john_stigers: noget mærkelig kommentar at komme med. Noget upassende. Hvis du kun kan se på det på den måde må du da have en mærkelig tankegang. Noget kan sagtens pynte uden at have noget med det at gøre. Venligst hold den slags comments væk herfra.

fun22: Det måtte gerne være rør der i sig selv skiftede i farven (bløde overgange).
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 16:52 #6
fun22: Er noget her, men det er da voldsomt dyrt sammenlignet med dem fra amazon:
http://www.matronics.dk/Produkter/Husfritid/Ledbelysning/Smdbaand/Produkt/609060.aspx
Avatar billede hearnz Nybegynder
15. februar 2009 - 17:04 #7
Forstår ikke helt hvad der er galt med den kommentar. Porno er jo bare et synonym for nice, flot, lækkert osv..

men ok det er vel ikke alle der ved det?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 17:07 #8
Det er udenfor relevans af spørgsmålet, og synonym eller ej har det stadig en negativ klang.
Flere kommentarer ang. dette bedes skrevet her:
http://www.eksperten.dk/spm/863999

Vær venlig at holde jer til topic i denne tråd...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 20:04 #9
http://www.osram.dk/osram_dk/LED/LED_lyskilder,_lygter_og_gadgets/LED_Mood_Lights/MOODSPOT_LED/index.html

Kan det bruges, eller skal det være led bånd?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 20:05 #10
Kan se du skal kopiere hele linket, før det virker...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 20:36 #11
Helst noget der er så godt som eksakt magen til det produkt på det link jeg gav.

PS: Tak for i det mindste ikke blot at ignorere fuldstændig. Beklager misforståelsen, men altid bedre at fortsætte hvor man slap, i stedet for at se sig sur på hinanden ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2009 - 21:05 #12
Alt glemt, og beklager herfra :)
Tror såmænd nok det kan købes i dk, men kigger lige videre...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
15. februar 2009 - 21:19 #13
Som sagt under bestilling afbryder amazon med at det ikke kan sendes til visse lande (dermed Danmark).
Har skrevet til cyron for at høre nærmere.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
23. februar 2009 - 21:05 #14
Kan fås ved cyron, lukker...