Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2009 - 20:20 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Tilladte BB-code-tags...

Tilladte BB-code-tags: fed kursiv understreget link til billede

Det kunne være rart at man bare kunne markere tekst, og klikke på en knap med BB-code-tag man ville bruge.

Jeg bruger de BB-Code-tags en del efter de er kommet på.

En Quote funktion er også savnet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2009 - 20:22 #1
Desuden...
[ img] link til billede [ /img]

Burde fjernes når det ikke bruges korrekt!
Avatar billede jensgram Nybegynder
17. februar 2009 - 20:51 #2
Og så er et [pre] tag til guides savnet (samt bagudkompatibilitet så man ikke skal revidere guides som man nu ikke engang kan tjene på længere :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2009 - 21:02 #3
jensgram - det med at man ikke kan redigere sine guides: http://www.eksperten.dk/spm/862936
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. februar 2009 - 21:03 #4
Hov - læste dit indlæg for hurtigt :)
Avatar billede jensgram Nybegynder
17. februar 2009 - 21:14 #5
Ja, jeg tænkte snarere på, at det er lidt fesent, at man ikke har bevaret den gamle rendering på guides, der ikke er blevet opdateret siden v5. Så ville man slippe for en masse guides, der ikke længere er ret læsevenlige.

Det hedder bagudkompatibilitet, gutter :)

(Denne kritik var naturligvis ikke rettet mod spørger.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2009 - 15:17 #6
;)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. februar 2009 - 18:45 #7
For min skyld behoevede de ikke at have beholdt de gamle tags, men som minimum buder der vaere nye tags med samme funktionalitet og de eksisterende guides burde have vaeret konverteret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2009 - 20:22 #8
Gutter, kan vi prøve at holde denne debat på sporet?
Avatar billede jensgram Nybegynder
19. februar 2009 - 18:45 #9
Jep, sorry.

http://www.jensgram.dk/gfx/jensgram2007.jpg -- jeg skal også lige prøve.
Avatar billede jensgram Nybegynder
19. februar 2009 - 18:46 #10
Hmm - hvad mener du med #1?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2009 - 21:06 #11
jensgram
[ img] link til billede [ /img] burde vise billedet direkte i indlægget, og ikke som link, ellers er [ img] link til billede [ /img] unødvendigt at oplyse om at det kan bruges.

Altså sådan her:
http://www.gratisupload.dk/download/24369/
Avatar billede jensgram Nybegynder
20. februar 2009 - 07:19 #12
Ja, det kan jeg slf godt se, når links nu automatisk parses.

Hmm - eksterne billeder direkte i indlæg lyder nu også som noget, der kunne blive noget rod :) Det er da bare med at få det tag væk og så - som du nævner - smide et par knapper på til de andre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2009 - 15:01 #13
nemlig!
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. februar 2009 - 09:46 #14
Tak for input :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2009 - 20:50 #15
Må hellere se om jeg kan lukke her - har nemlig en del problemer med det...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2009 - 20:51 #16
Juhuu :)
Avatar billede mikaelch Novice
31. december 2010 - 19:51 #17
øverste links virker ikke ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 23:34 #18
Det er kun eksempler :)