Avatar billede synthaiz Nybegynder
24. februar 2009 - 23:12 Der er 3 kommentarer

Counter Strike -> Server -> HNS Plugin .

Hej eksperte, please hjælp mig, skal sætte hns på min vens server, jeg skal ligge hidenseek.cfg , hidenseek_help.txt og hidenseek_scrim_help.txt ind i config på ftb'en og så hidenseek.amxx ind i plugins, og så restarte serveren? det står der man skal gøre. men det virker ikk hvad har jeg gjort forkert?

Skal man aktivere den på en måde eller hvad har jeg gjort forkert
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2009 - 20:58 #1
Har du været i plugins.ini og tilføje hidenseek.amxx under 3rd Party Plugins ?
Avatar billede synthaiz Nybegynder
26. februar 2009 - 14:57 #2
Hmm nej, jeg har ikke tilføjet noget, ved godt hvor plugins.ini ligger, men ved ikk hvad det der 3rd Party Plugins er :)
Avatar billede synthaiz Nybegynder
26. februar 2009 - 15:01 #3
Nu kan du lige se hvordan lidt at plugins.ini ser ud.

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
multilingual.amxx        ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx              ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx            ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)
hidenseek.amxx            ; Hide And Seek execute.

___________________________________________________

Der står hidenseek.amxx vil det så sige den er aktiveret? -.- Fatter ikk det her server værk hehe