Avatar billede f-arn Guru
12. marts 2009 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Seneste svar og kommentarer bjælke

Den viser kun status for svar.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. marts 2009 - 18:55 #1
Fejlen er registreret tidligere.

Hvor langt nede på to-do-listen den ligger, ved jeg dog ikke :)
Avatar billede f-arn Guru
13. marts 2009 - 10:10 #2
Ok - lader spørgdmålet stå åbent indtil enten problemet er løst eller jeg får et svar fra admin.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. marts 2009 - 18:05 #3
Vi er klar over det og arbejder, som det er blevet nævnt, på det. Jeg har ikke en dato da admin/abuse systemet er højest på listen i disse uger.

Se evt. mere her http://www.eksperten.dk/blog/5