Avatar billede Chrintz Praktikant
17. marts 2009 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

norman fjernede min internetforbindelse

hej, mit problem er som følge:
da jeg havde installeret norman på min computer, ville det ikke opdatere, jeg ville derfor afinstallere det, men under afinstallationen gik der noget galt, min computer genstartede og så havde jeg ikke nogen internetforbindelse.
jeg kan godt få forbindelse til routeren, men ikke Internettet.

vi har andre computere i huset der har internetforbindelse.
plz hjælp!

se evt. her, der skriver de at man kan miste internetforbindelsen, men ikke hvordan man får den igen:

http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Virus_Control/Windows/installation/11640/
Avatar billede vand Nybegynder
24. marts 2009 - 20:37 #1
hvilket styrresystem bruger du ?

hvis du bruger windows xp/vista så sys jeg du burde starte med at trykke ctrl + del også gå ind under prosessor også fortælle mig om der er noget der hedder norman eller minder om det.. som ligger og kører i baggrunden :)
Avatar billede Chrintz Praktikant
15. december 2014 - 13:56 #2
Løsningen var at gendanne computeren....