Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
03. april 2009 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

slette vigtig user på small business server og vil gerne have dem tilbage

Hej

Jeg lavede en ret stor fejl i dag omkring min small buissnes server. Jeg var næsten færdig med den og skulle til at oprette bruger. Jeg havde så oprettet en bruger jeg ikke skulle bruge og ville slette den. Trykkede slet og ja bang så var den væk og alle andre. Da jeg kom til at slette hele gruppen hvor der var template og alle bruger.

Jeg fandt ud af man kunne bruge et lille program AdRestore til at få bruger tilbage igen. Der blev jeg lidt glad, men de har jo ikke de password og de groupper de var i før. Plus jeg havde lavet nogle tempplate som skulle gøre det let at oprette nogle bruger.

Jeg regner også med mails adresse list osv er væk på de enkelte bruger.

Derfor ville jeg høre om man også kunne få den data tilbage ind systemet.
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
04. april 2009 - 09:37 #1
Hjælp
Avatar billede strych9 Praktikant
09. april 2009 - 13:30 #2
tsk... tjah, den skal bootes i restore mode og så skal du lave restore fra backup. Hvis du ikke har prøvet det før, så synes jeg du skal gøre det på et test setup først.
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
12. april 2009 - 09:46 #3
okay. Men har fået tixet det. Og jeg takker mange gange for svaret.
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
28. april 2015 - 08:58 #4