Avatar billede peter_t_n Nybegynder
07. april 2009 - 23:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar fryser

Hej

Jeg har en Acer aspire 3003LM(4 år gammel, xp), og skærmen fryser hele tiden, og det eneste man kan gøre er at holde sluk knappen nede. Jeg har renset den, og det fixede ikke problemet.
Men så troede jeg at det måske kunne være software issues. Så jeg booter xp og formaterer, men under formateringen fryser den og går til sort skærm, hver gang.

Ved ikke lige hvad jeg skal stille op.

På forhånd tak
Avatar billede MiLu Nybegynder
08. april 2009 - 00:50 #1
Kunne godt tyde på en harddisk som er ved at stå af. Havde lignende problem på min 3år gamle HP bærbar. Sendte den til reperation og de sagde det var harddisken som var i stykker.
Avatar billede peter_t_n Nybegynder
28. februar 2015 - 17:22 #2
farvel