Avatar billede CCjunior Nybegynder
11. april 2009 - 08:27 Der er 7 kommentarer

Bærbar i udu

Hej. Jeg er blevet videresendt fra Spywarefri da de har meldt pas.
For at lette min forklaring ligger jeg et link til deres forum :
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=56156

Her er en forklaring på hvad der er sket og hvad jeg har gjort.

Ungerne var puttet og jeg sad og spillede com. skærm + lyd frøs. billedet blev på skærmen men var frosset. Jeg valgte at genstarte på den hårdemåde ved at holde start knappen nede. Siden har den været død. Ved opstart kommer der en anelse lys i skærmen men ellers intet. Ved brug af ekstern skærm kan jeg komme i bios, men den kan kun starte i fejlsikret tilstand. Ellers melder den fejl( se spywarefri )
Jeg har prøvet følgende :
Skiftet ram blokke og haft dem i forskellige slots.
Har skildt com ad og koblet skærm helt af
Har bootet på puppylinux
alt uden effekt. Da skærmen på den er stået af en gang har jeg den under kraftig mistanke, men hvorfor kan den så ikke boote på en ekstern skærm når jeg har koblet den originale helt fra??
Jeg er sq ved at løbe tør for ideer
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2009 - 09:09 #1
"Har bootet på puppylinux " har du testet at "Puppylinux" er brændt korrekt og kan boote og starte på en anden computer
Avatar billede CCjunior Nybegynder
11. april 2009 - 10:19 #2
Har lige prøvet det på min stationære.. Der kører det uden problemer
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2009 - 11:18 #3
Får du heller intet signal hvis du fjerner harddisken totalt
Avatar billede CCjunior Nybegynder
11. april 2009 - 12:33 #4
Denne gang skriver den at den ikke kan starte om med zorgwizard. så jeg prøvede den anden. men det er bare grums der kommer frem.
11. april 2009 - 12:44 #5
(Måske er det bare mig der ikke har nærlæst ? Er der en bærbar eller stationær der er tale om ?)
Avatar billede CCjunior Nybegynder
11. april 2009 - 12:45 #6
start med overskrifen ;)
Avatar billede CCjunior Nybegynder
14. april 2009 - 21:16 #7
Er der virkelig ikke flere ideer ???