Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 14:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

adserver.adtech.de

hej
når den går ind på en siden skriver den adserver.adtech.de hvordan fjerner jeg den har vista og IE8 og jeg har også kaspersky internet security??
Avatar billede showsource Seniormester
23. april 2009 - 14:59 #1
Af hva' ?
Skriver hvad hvor ?
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 16:20 #2
der står den opretter til adserver.adtech.de og noget mere
Avatar billede showsource Seniormester
23. april 2009 - 16:32 #3
adserver.adtech.de er jo noget banner reklame halløj.
Bruges vist også her på siden.

Forstår stadig ikke hvor "den skriver det"?
Avatar billede maniactor Nybegynder
23. april 2009 - 16:33 #4
Det den gør er at den connecter til den og andre servere, mest for at hente reklamer.
Det kan dog også være til noget statistik.

Hvis du bruger FireFox kan jeg anbefale AdBlock+, som findes gratis her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1865
Avatar billede maniactor Nybegynder
23. april 2009 - 16:33 #5
Forresten skrives det i statuslinjen, altså i bunden af browseren.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 16:41 #6
ja
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 16:44 #7
og IE går i stå så jeg ikke kan trygge på noget ellr skriver noget kan kun ligge den i joblisten
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 16:44 #8
*kan kun lukke den i joblisten
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 18:00 #9
Hallo??? Hjælp Tak
Avatar billede maniactor Nybegynder
23. april 2009 - 18:18 #10
Du kan prøve en ad blocker til IE, eller det indbyggede noget der er (har ikke meget forstand IE8): http://www.ghacks.net/2009/04/08/internet-explorer-8-ad-blocking/

Ellers er stort set alle andre browsere bedre.

Dertil kommer, at hvis den fryser helt, er det nok ikke kun pga reklamer, men også pga noget snavs, så stik hovedet forbi www.spywarefri.dk også.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2009 - 19:43 #11
brugte combofix super program:-)