Avatar billede terib Nybegynder
14. maj 2009 - 14:53 Der er 1 løsning

Grafikkort der passer til dette bundkort

Hej
Jeg sidder med et bundkort mærket MS-7125 ver:1 - K8N NEO 4
Grafikkortet skal være til PCI ekspress, og jeg har svært ved at finde et kort der passer fordi der næsten lige bag ved enden af slottet sidder nogle køleribber fra en bioskøler. Det betyder at kortet enten kun må være maks 14 cm langt, eller også må dimser og køleribber på grafikkortet IKKE vende mod bunden af kabinettet når det er sat i!
Er der nogen der sidder med samme bundkort og kan foreslå at grafikkort??? Har foreløbig købt 2 som ikke kan sidde i af førnævnte årsager. Det behøver ikke være specielt dyrt eller kraftigt da det kun skal bruges til almindelige pc opgaver.
Mv.
Avatar billede terib Nybegynder
29. april 2015 - 20:30 #1
Lukker - ingen svar