Avatar billede asbjørn Nybegynder
22. maj 2009 - 10:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Send sms fra egen hjemmeside

Findes der en løsning for at jeg kan indsætte et link på min egen hjemmeside, sådan at en besøgende - med et enkelt klik - kan sende en sms til min mobil? Ligesom det er muligt med opringning til fast-telefoner via fx http://www.dgs.dk/click2call.ds?id=WP12345678&phoneNumber=12+34+56+78

asas.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. maj 2009 - 11:00 #1
Avatar billede jps6kb Novice
22. maj 2009 - 11:36 #2
Jeg bruger selv DanDomains sms-gateway.
Den fungerer alle tiders.

http://www.dandomain.dk/produkter/smsgateway.html
Avatar billede it-dk Nybegynder
23. maj 2009 - 17:54 #3
Hej

Ved at www.unitspeed.dk (http://www.unitspeed.dk/produkter/smsgateway.htm) ligeledes har en smsgateway men tror du skal lave programmering f.eks. en formular som kontakter smsgatewayen.
Avatar billede asbjørn Nybegynder
25. maj 2009 - 12:05 #4
Det er en løsning i stil med Enova.dk's jeg er ude efter, men den skal kunne sende til andre end Telia-kunder. (Bruger ikke selv Telia).

Jeg har ikke noget imod at betale for modtagelsen af hver enkelt sms, men jeg vil ikke betale fast abonnement for servicen. Det bliver næppe brugt ret meget.

Af samme grund kan jeg ikke rigtig brug dandomain eller UnitSpeed.
Avatar billede mini-me Nybegynder
25. maj 2009 - 12:36 #5
Hej,

Såfremt du vil betale pr. sms kan jeg hjælpe dig.

cb at eliteweb . dk
Avatar billede asbjørn Nybegynder
25. maj 2009 - 12:46 #6
Jeg vil selvfølgelig helst at det er gratis, men er klar over at intet er gratis. Jeg ønsker blot, at besøgene på min hjemmeside gratis kan sende mig en sms direkte fra hjemmesiden. Og selvfølgelig på en måde som er rimelig sikret mod misbrug.

Hvad kan du tilbyde?
Avatar billede mini-me Nybegynder
25. maj 2009 - 12:52 #7
Hej,

28 øre pr. sms intet abb. med hensyn til sikring mod misbrug vil det nok være en ide med noget vandmærke - så evt. spammere ikke blot kan udfylde en masse vrøvl.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2009 - 22:12 #8
Husk at hvis du giver mini-me penge for en service må du ikke også give ham points, i henhold til eksperten.dk's regler.

Hvilket teleselskab har du?
Måske kan jeg bikse noget (gratis) sammen.
Avatar billede mini-me Nybegynder
25. maj 2009 - 22:28 #9
Der er accepteret svar på denne ;-)
Avatar billede asbjørn Nybegynder
20. september 2009 - 16:18 #10
Fik vist aldrig fulgt op på denne. Men jeg fandt desværre aldrig nogen brugbar løsning :-(

Til kimsey0: Jeg bruger CBB.
Avatar billede asbjørn Nybegynder
01. september 2010 - 15:04 #11
Fik vist aldrig fulgt op på denne. Men jeg fandt desværre aldrig nogen brugbar og billig løsning :-(