Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 02:52 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

Må man skifte brugernavn?

Jeg sidder og vil gerne skifte brugernavn til JokN... må man det?
Hvis jeg opretter brugeren og overføre mine point fra denne bruger, og så laver et spm bagefter med 300 point til admin for pointene fra den nye bruger.... er der nogen der bliver sure over det?

tdaugaard> vil du ikke svare da jeg har lagt mærke til  du har ret meget \"magt\" her inde ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:54 #1
*G* har zero magt herinde ;o)

Men du må godt skifte brugernavn, desværre må du ikke tage dine point \"med dig\". Så hvis du vil skifte brugernavn er du nødt til at give afkald på dine point :-(
Avatar billede fcs Novice
10. juli 2001 - 02:54 #2
Det er i øjeblikket ikke muligt at skifte brugernavn herinde. Du kan dog forsøge at sende en mail til Admin på info@eksperten.dk - han siger dog nok nej (som han har gjort 100-vis af gange før)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 02:56 #3
er du sikker på at admin ikke har medfølelse? ;o) hehe
Avatar billede fcs Novice
10. juli 2001 - 02:57 #4
Det har han masser af, men det er et spørgsmål om at reglerne skal være ens for alle og hvis nu en person snyder og derefter skifter brugernavn bliver det mere besværligt at opdage snyderiet og smide  fuskerne ud....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 02:58 #5
jonaskn:> yeps ... så kunne de ikke bestille andet ... og desuden er det jo lidt fucked up hvis alle skifter navn hele tiden...
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 03:01 #6
Kan man ikke bare lade den \"gamle\" bruger være...bare lave en ny.

og så vil admin da slette dem, som ikke bliver brugt efterhånden, eller hva?
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:01 #7
fcs: jeg ville jo lave et spm med 300 point til admin..... så der er ingen snyd indblandet.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:03 #8
jonaskn:> Ja, men den går ik anyway .. mange andre har forsøgt sig med det men er blevet slettet pga. det.
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:08 #9
det er jo bare lidt iriterende, da man jo skal bruge point for at lave spm :(

Og det pjat med at man ikke skal tælle point for noget (har selv kommet til at sige det et par gange) er nogeet vås for det er jo nøglen til succes for eksperten... jeg mener, hvis der ikke var point at tjene ville der ike være nær så a... orgh, jeg røg ud af den hehehe ;o) jeg ved ik hvad jeg ville sige med det looool  ;-)
Avatar billede well_r Nybegynder
10. juli 2001 - 03:10 #10
hehe.. jeg har da skiftet brugernavn på et tidspunkt :o)
ehm..... de point jeg havde.. blev ikke overført :)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:10 #11
når, men tak tdaugaard fordi du sån bare kommer når man nævner dig :o)
og tak fordi du bekrævtede det :o)
Dit ord er \"admins\" ord ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:11 #12
Hvis ikke det var for pointene havde jeg ikke lavet så skyhøje telefonregninger som min far har fået i tidens løb .. sååe .. ja .. pointene tæller da .. men jeg er sku snart ved at være ligeglad :o)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:11 #13
NU ER DET OFFICIELT!!!

Jeg hedder for fremtiden JokN her inde på eksperten!

Hvis der er nogen der syntes at jonaskn er bedre så råb lige højt :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:11 #14
jonaskn:> Det var så lidt :-) Always glad to be of assistance when i\'m not busy :-)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:12 #15
og JokN udtales jokken :o)
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 03:18 #16
Hey, har lige lavet bruger info, eller minisite.  :-)
Synes bare lige jeg ville \'dele\' det med jer !
Jeg følte mig helt udenfor :-)
Avatar billede websted.net Nybegynder
10. juli 2001 - 03:22 #17
Forresten <tdaugaard>:
Fed side du har lavet: http://www.solutions2all.dk
Avatar billede jokn Nybegynder
10. juli 2001 - 03:24 #18
Hej, kan i gætte hvem jeg er ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 03:25 #19
websted.net:> *S* tak :-) Det er dog ikke mig der ejer sitet ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 04:39 #20
hmm .. jokn (formerly known as jonaskn) .. skal jeg rename dig på FOTX ?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2001 - 07:32 #21
Ja mange er blevet slettet, men kommer de på igen senere, så må de gerne det (iflg admin), men deres gamle point er væk slut.
Avatar billede jokn Nybegynder
10. juli 2001 - 19:17 #22
tdaugaard> ja tak :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
10. juli 2001 - 19:18 #23
jokn:> oki doki :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:44 #24
Du må gerne slette din nuværende profil og oprette en ny, hvis du efterlader point i den gamle profil. Hvis du har mindre end 300 point, er det dog ikke tilladt, da det så er for at opnå flere point.