Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
03. juli 2009 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Har installeret vista sp2 - nu virker lyden ikke.

Installerede vista sp2 til home premium 32bit tidligere idag. Nu virker lyden ikke. Har tjekket, at jeg har den nyeste lydkort-driver. Mit lydkort er Creatix SAA7131, og driverversionen er 6.0.6000.16420.

Har prøvet et par gange at systemgendanne, men efter den har gjort det, siger den , at det ikke lykkedes.

Håber, at der er nogle, der kan fortælle mig, hvordan jeg får lyden tilbage.
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2009 - 15:58 #1
har du prøvet at geninstallere driveren til dit lydkort? (:

med venlig hilsen
Mathias
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
03. juli 2009 - 16:07 #2
Jeg opdaterede den via enhedshåndtering, men så sagde den, at den nyeste version var installeret.

Hvordan afinstallere man driveren?

- tak for den hurtige respons :)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2009 - 16:21 #3
Det var skam så lidt, jeg mener at den ligger inde i kontrolpanel - programmer og funktioner, eller tilføj og fjern programmer, alt efter om du er i vista eler xp, men du er jo i vista.
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
03. juli 2009 - 16:25 #4
ja, har vista, men kan ikke finde den under fjern programmer. Ved du, hvad den hedder?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2009 - 16:29 #5
et eller andet med sound eller audio
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
03. juli 2009 - 16:31 #6
kig bare ind under enhedshåndtering, der kunne jeg slette driveren. Så henter bare en lyddriver fra medions hjemmeside, for der er min pc købt, og så svarer jeg tilbage, om det virker
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2009 - 16:34 #7
yep god ide! (:
Avatar billede Sondergaatd Nybegynder
03. juli 2009 - 16:36 #8
det virker, du må lige skrive et svar :D
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
03. juli 2009 - 16:39 #9
Der kom der et svar! :D