Avatar billede killer_bee Nybegynder
06. juli 2009 - 11:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Malk De Koijn ... betyder..??

Hej alle,

Jeg har lige været til det fede Malk De Koijn koncert på roskilde, og der kom jeg til at tænke på navnet...
Mit bedste bud for bandets navn er at det må være en slags slang/spil med et normalt udtryk, måske lidt jydsk... så jeg kom frem til at det må være "malk den ko" som er blevet til deres navn.
Spørgsmålet er om nogen har noget konkret viden om dette, blev bare nysgerrig hvordan man har fundet på det navn. Kan jo være de bare var skæve a røven til :o).
Avatar billede vejmand Juniormester
06. juli 2009 - 12:19 #1
Vidste du
- At Malk De Koijn er gruppens navn, fordi det lyder og ikke betyder!

Sakset herfra: http://www.bupl.dk/internet/BoernogUnge.nsf/0/AED8A499659BD48CC1256D9C00411D6E?opendocument
Avatar billede killer_bee Nybegynder
06. juli 2009 - 13:36 #2
har immellemtiden fundet ud af dette:
http://www.danskrap.dk/index.php/forum?func=view&catid=2&id=2767

så tror gerne på at koijn = coin fra engelsk.
Så det er lidt 'Get rich' uden 'or die trying'.

Tak for forsøget vejmand.