Avatar billede Johnson93 Nybegynder
05. august 2009 - 12:50 Der er 5 kommentarer

Trådløst netværk

Hej

Jeg har smidt min kode til mit trådløse netværk væk.

derfor har jeg tænkt mig at resette min router og så kryptere mit netværk igen.

Mit spørgsmål går på om selve min forbindelse fra min internetudbyder ryger hvis jeg resetter min router eller om forbindelsen ( når man søger efter trådløst netværk ) bare kommer til at hedde "Random" eller noget i den stil ?

Undskyld Evt. stavefejl
På forhånd tak :)
Avatar billede kimgregergsen Nybegynder
05. august 2009 - 12:53 #1
ofte hedder den "default" eller "linksys" eller lign og er ikke krypteret

Hvis du ahr DHCP tildelt internet er det ikke noget problem at komme på efterfølgende
Avatar billede morten-markussen Praktikant
05. august 2009 - 12:54 #2
Er det en router fra din udbyder ?
eller en du selv har sat på ??

Hvis det er fra din udbyder kan de give dig en ny kode ?

Og er det dit eget så forsvinder forbindelsen ikke med mindre du ikke kan sætte routeren ordenligt op igen.

Håber det kan hjælpe dig

Morten
Avatar billede Johnson93 Nybegynder
05. august 2009 - 12:58 #3
Mange tak :) det gjorde mig i hvertfald en del klogere :)
Avatar billede morten-markussen Praktikant
19. februar 2014 - 15:10 #4
husk og giv for svaret
Avatar billede morten-markussen Praktikant
23. juli 2014 - 00:37 #5
Husk at beløn svar og luk besked