20. august 2009 - 18:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Har 'tabt' sin profil - logger ind som \TEMP\

XP Pro SP3 DK

Èn alm. bruger kaldet [XXX]

"Pludselig" alt væk på [Skrivebordet], [Dokumenter] og [Foretrukne].

Jeg ser så at nok er brugeren logget ind som [XXX] men 'pejer' på
C:\Documents and Settings\TEMP\
og ikke
C:\Documents and Settings\XXX\

Alle 'manglende' elementer findes i
C:\Documents and Settings\XXX\ (osv)

Hvordan får jeg brugeren lettest over på den korrekte bruger [XXX] igen...

Kunne selvfølgelig oprette en bruger [XXXX]. Logge ind som [XXXX] og manuelt flytte fra
C:\Documents and Settings\XXX\ (osv)
til
C:\Documents and Settings\XXXX\ (osv)

(Er der et andet trix ?)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2009 - 19:23 #1
efter en google "windows user profile temp" fandt jeg denne artikel: http://www.lockergnome.com/it/2004/12/15/get-it-done-recover-a-damaged-windows-xp-user-profile/

Ved ikke om det hjælper
Avatar billede kgkg Nybegynder
20. august 2009 - 21:11 #2
Hvad står der i loggen?
21. august 2009 - 09:53 #3
Putteren skulle afleveres samme (sent) aften; så jeg valgte min beskreve metode. Alle programmer afprøvet/checket = OK...

Og så slettet alt vedrørende den [XXX] + [TEMP] brugeren...

En oprydning med CCleaner...

Og brugeren blev glad igen...

Implicerede parter - læg [svar] for interessen - så deler vi alle...
Avatar billede kgkg Nybegynder
21. august 2009 - 13:33 #4
ok
Avatar billede vejmand Juniormester
21. august 2009 - 13:40 #5
21. august 2009 - 15:50 #6
http://support.microsoft.com/kb/811151/da - det er stort set også den metode jeg har manuelt gennemført... Det skulle gå lidt hurtigt igår...
23. august 2009 - 13:40 #7
<vejmand>: Læg [svar] ?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2009 - 14:59 #8
Oki, kommer her.  :-)