Avatar billede pjevs79 Nybegynder
28. august 2009 - 19:38 Der er 4 kommentarer

Fjern DRM

HEj, er der nogen af jer der har styr på det der program der skulle kunne fjerne DRM fra ens lydfiler?
Pft
Avatar billede jimmydk Nybegynder
28. august 2009 - 19:43 #1
Nu er det godt nok ulovligt at fjerne DRM fra musik.!
Men Tunebite kan bruges til det.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
28. august 2009 - 21:13 #2
@jimmydk: Det kommer jo temmelig meget an på situationen :)  http://www.kulturministeriet.dk/sw5386.asp  Du må gerne gøre det hvis det er nødvendigt for at spille musikken privat.  Du må ikke gøre det hvis det med henblik på at fremstille kopier.

Jeg kender ikke Tunebite men der findes også Sound Taxi.
29. august 2009 - 00:58 #3
Avatar billede Beach Mester
29. august 2009 - 03:09 #4
Hæ hæ øhh.... Jubii, elsker at dreje den her bog->
Du kan roligt og uden at bryde loven fjerne alt det DRM du vil, så længe det er til eget brug!

Der findes flere (Læs: Mange) programmer der kan udføre dette stunt, men en af de bedre er som tidligere skrevet Tunebite-->
http://tunebite.com/en/audio_video_drm_copy_protection/index.html
Det kan ud over at fjerne DRM også gøre det i en OK kvalitet og så i en rasende fart hvis ellers din computer kan følge med *S*

Da jeg har slidt mere end ét tastatur op med at formidle info omkring lovligheden af Subj. så vil jeg nu droppe alt respons omkring dette og vil henvise til kulturministeriet hvis du er tvivler eller ikke forstår retningslinjerne--->
Du kan ringe til Kulturministeriets omstilling på telefon 33 92 33 70. Omstillingen er åben dagligt mandag til torsdag 8.30 - 16.30 og fredag 8.30 - 16.00

//B