Avatar billede Slettet bruger
08. september 2009 - 08:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne Outlook 2007

Hej,

Efter jeg genstartede computeren igår (fordi den ikke kunne finde det trådløse netkort - det virker igen nu), har jeg ikke kunnet åbne Outlook 2007. Vinduet kommer op, og forsvinder så igen, hvorefter jeg får denne fejlmeddelelse: "Microsoft Offiece Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes.

Hvad kan det skyldes, og hvad kan jeg gøre ved det?

Sonny
Avatar billede kgkg Nybegynder
08. september 2009 - 09:12 #1
Prøv følgende:

Tast Windowstast + R
Skriv outlook.exe /resetnavpane
Tast Enter

Kan Outlook starte nu?
Avatar billede papi Juniormester
08. september 2009 - 13:15 #2
det kan mit ihvertfal.. tak for svaret :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2009 - 19:50 #3
Yes, det virker! Tusind, tusind tak for hjælpen :-)

Men - af ren nysgerrighed, hvad kan problemet skyldes?
Avatar billede kgkg Nybegynder
08. september 2009 - 20:24 #4
/resetnavpane gør følgende: Clears and regenerates the Navigation Pane for the current profile.

Outlook skriver åbenbart noget sludder for indstillingerne af navigationspanelet når Outlook lukkes og når Outlook startes igen, er der ged i nogle indstillinger som gør at navigationspanelet ikke kan oprettes.

Det /resetnavpane gør at den gendanner standard indstillingerne for navigationspanalet.

Du kan bla. se mere om disse argumenter / switches her:

http://outlook-tips.net/howto/commandlines.htm
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2009 - 21:16 #5
Cool :-) Jamen tusind tak for hjælpen i hvert fald!
Avatar billede Carsten Nybegynder
08. oktober 2009 - 17:13 #6
Jeg takker også, har netop haft samme problem efter at have ryddet lidt op i tilføj/fjern programmer. Pludselig kunne jeg ikke starte Outlook. Men dit tip virkede. Havde jeg så bare set det noget før, så havde jeg sparet 2 timer med gendannelse, reperation osv.
Avatar billede tamira Nybegynder
25. juli 2010 - 11:56 #7
Det hjælper ikke her, hvad gør jeg så???
Mvh Ann-Kirstin
25. juli 2010 - 12:09 #8
<tamira>: Du bør/skal oprette din egen 'tråd' med dit problem/spørgsmål...