Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
08. september 2009 - 14:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad er adressen til Kandu.dk ?

Hvad er adressen til Kandu.dk?

*****************************************

Denne adresse duer ikke.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>> service@kandu.dk

Hentet i >> Kontakt Kandu.dk

*****************************************

Man får ikke svar.

Er der en e-mail, hvor man får svar?
Avatar billede khano Nybegynder
08. september 2009 - 15:29 #1
Avatar billede kgkg Nybegynder
08. september 2009 - 15:50 #2
Hvornår har du skrevet til dem?

De skriver:

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Så der kan vel sagtens gå flere dage før de svarer. (Og de husker/gider det.)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
08. september 2009 - 15:59 #3
Jeg har skrevet flere gange over en længere periode om forskelligt.
Men der er tilsyneladende aldrig nogen som svarer.

Ret mystisk egentlig ...

,-)
Avatar billede kgkg Nybegynder
08. september 2009 - 16:01 #4
Hvad hvis du skriver til dem som et almindeligt indlæg. Er der så ikke nogen der svarer?
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
08. september 2009 - 16:29 #5
Jo, de almindelige brugere. Ikke Teamet, for dem ved jeg ikke hvem er. De er "usynlige"
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
08. september 2009 - 16:30 #6
Nåh, men kom bare med et svar, så I kan få points ...
Avatar billede kgkg Nybegynder
08. september 2009 - 16:33 #7
Du kan jo satse på at admin også følger med.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
08. september 2009 - 16:54 #8
Ja, det kan man håbe på ...
Avatar billede netbruger Nybegynder
13. september 2009 - 15:01 #9
"Ja, det kan man håbe på ..."

Jo, det hænder Admin følger med så det resulterer i at ovenstående person som nu igennem en meget lang periode og fortsat gør det - har spammet og generet almindelige brugere af forumet - er blevet blacklistet gang på gang.

Blot med det resultat at personen kommer tilbage og fortsætter i det samme spor i en uendelighed.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
14. september 2009 - 12:43 #10
Hi Hi Ho Ho
Avatar billede brasso Forsker
01. juli 2010 - 16:00 #11
Hej
Undskyld jeg blander mig. Men jeg har ikke kunnet komme på Kandu de sidste 3 dage, hverken hjemmefra eller fra mit arbejde. Er sitet lukket eller?
Jeg har forsøgt at google på "Kontakt kandu", men får kun link til www.kandu.dk, og den kan jeg jo ikke komme på.
Er der andre der har problemer med at komme på Kandu?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 16:46 #12
Der er vist ingen som kan komme ind på kandu lige nu, ved ikke hvorfor......