Avatar billede Slettet bruger
11. september 2009 - 22:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

2+ Skærme til én pc

Hej.

Jeg sidder og vil lave et mindre konference-rum til en gruppe (Non-Profit organization).

Vi har i sinde at tilkoble ca. 4 eller flere skærme til én pc, men vil vide, om dette er muligt, og hvad jeg skal bruge til dette formål.

Jeg har set en KVM switch, men der var kun stik til én skærm, og 4 PC'er...

Kan det vendes, så det er 4 skærme, og én PC?
- Eller skal jeg finde et helt andet hardware?

Vil dette overbelaste grafikkort og/eller PC i al helhed?

Tænkes at bruge enten XP Pro DK eller Vista Home Premium DK.
11. september 2009 - 22:52 #1
Velkommen til ...

Skal skærmene vise præcist det samme billed under alle omstændigheder ?

VGA eller DVI stik ?
11. september 2009 - 22:55 #3
... husk tilhørende kabler i passende længder...
Avatar billede ksoren2 Nybegynder
11. september 2009 - 23:06 #4
Du kan prøve at søge på "vga hub"
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2009 - 23:43 #5
De alle skal vise det samme (clone).

Larry > Linket resulterede lig nul.

Ksoren > Fandt en 4x VGA switch på EDBpriser til ca. 300.
Det var faktisk lige sådan en jeg søgte.

Direkte link til ønsket vare:
http://hfp-data.dk/discount/product_info.php?products_id=5242
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 00:03 #6
Siden de alle er kommentarer, så er den stadig åbent.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 02:15 #7
svar
12. september 2009 - 09:30 #8
Ref #2: Eksperten "brækkede" det link over. Hvis du manuelt copy HELE linien til din Browser så kommer alle muligheder ved www.edbpriser.dk

Bemærk at den SPLITTER (ikke Switch som du skriver *S*) som du vælger, skal kunne håndtere den opløsning som du har. En del (billige/gamle) switch kan eksempelvis højst 1024 opløsning...
12. september 2009 - 09:30 #9
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2009 - 14:42 #10
Nu er det sådan, at det mest er påtænkt til præsentationer, og arbejdsudelinger.

Intet krævende :)