Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 11:58 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Undskyld til Eksperten.dk

Fejl fra min side

(og også fra de kandutter jeg har "diskuteret" med i spørgsmål angående Kandu.dk)

Undskyld til Eksperten.dk, fordi jeg bragte en dum "debat" om Kandu.dk op i dette Forum.

Ja, der var jo ingen "debat" - kun mudderkastning, ligesom på Kandu.dk

Og så vil jeg gerne anmelde disse profiler:
sig-mig-det - Bladbud og Cyklist

Slet dem venligst

Bladbud har jeg ikke gerneret Eksperten.dk med
Men den kvikke Klaudi har jo opdaget den, og sladret om den.
(Og jeg kan ikke huske e-mailen til den, så den kan slet ikke bruges)

sig-mig-det var oprettet helt uskyldigt, og jeg fik fine råd.
Men så jvar jeg dum nok til at spørge om Kandu.dk hér.

Det skulle jeg jo ikke have gjort, for "helvede" bryder løs.

;-)

Cyklist ville jeg bruge i stedet for de to andre "dumme-profiler"

Men kom til at kommenterer på et spørgsmål fra "sig-mig-det"

Undskyld Eksperten.dk

Nedlæg disse 3 profiler, for jeg vil IKKE bruge dem fremover
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 12:54 #1
Kandu.dk har skudt sig selv i foden, for på alle biblioteker i København ser det sådan ud:

(Og bibliotekarerne er lykkelige !!!)

;-)
You are not authorized to view this page
You do not have permission to view this directory or page from the Internet address of your Web browser.

--------------------------------------------------------------------------------

If you believe you should be able to view this directory or page, please contact the Web site administrator by using the e-mail address or phone number listed on the www.kandu.dk home page.

HTTP 403.6 - Forbidden: IP address rejected
Internet Information Services

--------------------------------------------------------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Background:
This error is caused when the server has a list of IP addresses that are not allowed to access the site, and the IP address you are using is in this list.

More information:
Microsoft Support
Avatar billede Jensen DK Novice
15. september 2009 - 12:58 #2
Nu må coadmin snart komme på banen, så vi kan få stoppet løjseren.
Avatar billede Jensen DK Novice
15. september 2009 - 13:26 #3
Bare en oversættelse.
Kandu.dk har skudt sig selv i foden, for på alle biblioteker i København ser det
Sådan ud:

(Og bibliotekarerne er lykkelige!)

;-)
Du er ikke autoriseret til at se denne side
Du har ikke tilladelse til at se denne mappe eller side fra internettet
adresse i din webbrowser.

-------------------------------------------------- ------------------------------

Hvis du mener, du bør være i stand til at se denne mappe eller side, bedes du kontakte
webstedets administrator via e-mail-adresse eller telefonnummer, der er anført på
Det www.kandu.dk hjemmeside.

HTTP 403,6 - Forbidden: IP-adresse afvist
Internet Information Services

-------------------------------------------------- ------------------------------

Technical Information (for support personnel)

Baggrund:
Denne fejl skyldes, når serveren har en liste af IP-adresser, der ikke er
mulighed for at få adgang til siden, og den IP-adresse, du bruger, er i denne liste.

Foreløbig har spørger 3 profiler her på Eksperten.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 14:23 #4
Tak for oversættelsen, Scheferhund.

Hvor er coadmin ?

Så vedkommende kan stoppe løjerne:

At nogen her svarer helt hen i vejret ...

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 14:28 #5
Det kan godt være at dette Forum hedder Eksperten.dk, med dem fra Kandu.dk, som optræder på slap line her, giver altså ikke ligefrem Ekspert svar, når det drejer sig om Kandu.dk.

(Ellers er de sikkert dygtige nok, det skal jeg jo ikke kunne sige ...)

;-)
Avatar billede Cyklist Nybegynder
15. september 2009 - 15:24 #6
Du får sikkert ikke svar, så giv points til dig selv ...

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 15:26 #7
Tak for svaret Cyklist. Det var et godt svar, lige så godt, som jeg selv kommet have ha´svaret ...

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 15:27 #8
Håber at hunden får sit kødben i dag

;-)
Avatar billede off-line Nybegynder
15. september 2009 - 16:01 #9
Ja der er brug for en "rigtig sheriff" her:(
Avatar billede nissen2630 Novice
15. september 2009 - 16:25 #10
Han bør stoppes NU.

Men det er håbløst at stoppe et sådan fjols.
Han oprette bare en ny profil.
Så man skal jo nok til at holde øje med profilnavne som:

noniq, iq-zero, skvadderhoved og hvad der ellers kan komme på på af nickname's i samme stil.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
15. september 2009 - 18:03 #11
Har I problemer ?

;-)
Avatar billede netbruger Nybegynder
15. september 2009 - 22:34 #12
Den sædvanlige gang pladder, snak og dårlige undskylninger som er er hørt tusinde gange før...

Du er jo uforbederlig "sig-mig-det" og hvad du nu ellers kalder dig PT.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
16. september 2009 - 06:54 #13
Hej netbruger & vejmand & webm

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
16. september 2009 - 06:57 #14
Hils de andre søde mennesker på Kandu.dk

Hvornår er siden klar, så man kan tilmelde sig igen som ny bruger?

Tænker ikke på mig selv, men på min fætter.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2009 - 14:20 #15
Fra Wikipedia:

"En troll er et fænomen, der huserer på internettets forskellige debatfora, særligt på nyhedsgrupperne (også benævnt USENET), hvor vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".

Det er fra denne praksis, og ikke ved sammenligning med mytologiens trolde, at dette fænomen oprindeligt fik sit navn. Konkret henviser det til det engelske verbum "to troll" (dansk: trolling), der er en fiskemetode, hvor man slæber en krog med påsat madding gennem vandet og venter på, at noget skal bide på; i lystfiskerjargon taler man på dansk om "at dørge". Parallellen til de mere kendte trolde var oplagt, og i dag trækker forestillingerne om trolls i udbredt grad på mytologiens trolde - således ser man ofte, at folk, der svarer på en trolls indlæg, bliver bedt om ikke at "fodre trollen".

En troll anvender som regel en række forskellige metoder til at narre folk. Én metode er at fremsætte en stribe meget skarpt formulerede afvisninger af det fælles værdigrundlag, der findes i en nyhedsgruppe, eksempelvis ved at afvise guders eksistens i en diskussionsgruppe om religiøse spørgsmål. En anden arbejdsmetode er at krydsposte et indlæg til flere grupper, således at svar fra én gruppe kan ses i begge grupper. Her vil en troll så vælge to grupper, hvor deltagerne har meninger og debatformer, der adskiller sig meget fra hinanden, for eksempel en selvhjælpsgruppe for alkoholikere og en gruppe for ølbryggere. Her kan en troll typisk nøjes med et enkelt indlæg, der udfordrer deltagerne i den ene gruppe, hvorefter diskussionen ofte vil udvikle sig eksplosivt."
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
16. september 2009 - 14:38 #16
;-)