Avatar billede dennism Nybegynder
03. oktober 2009 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fullrate: Brug egen router?

Jeg har fra Fullrate en ZyXEL Prestige 2602R-61 router, som jeg har koblet til og efter denne kommer min egen ZyXEL P335-WT router med WLAN. Kan jeg ikke med fordel koble min router fra Fullrate fra, og lade min egen router klare det hele?
Går ud fra, at det kun er WAN der skal opsættes som på routeren fra Fullrate. Er det korrekt?

Så kan jeg spare lidt strøm om samtidig mister jeg et led at i netværket, hvilket burde give lidt performance - om det så kan måles ved jeg ikke.

På forhånd tak for svaret.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
03. oktober 2009 - 17:14 #1
Spørg FullRate
Avatar billede riversen Nybegynder
03. oktober 2009 - 17:50 #2
Ja, tænkte jeg også... ellers bare gør det og se om det virker.

Men performance skal du nok ikke forvente ekstra af med mindre der er noget galt med den yderste router pt.
Avatar billede dennism Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:53 #3
Min router fra ZyXEL har et modem stik som indgang (DSL). RJ-11 eller hvad det hedder. Min ZyXEL P-335 router har et WAN med RJ-45 som indgang. Kan man få et kabel med RJ-11 i den ene ende og RJ-45 i den anden, så telefonstikket i vægen skal gå ind i WAN på min ZyXEL router med RJ-45?
Avatar billede riversen Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:23 #4
Du skal have en router med PPPoA understøttelse, så der er indbygget modem. Du skal så bruge nogle oplysninger til at konfigurere PPPoA'en... dem kan du få af din ISP.
Avatar billede dennism Nybegynder
28. oktober 2009 - 13:00 #5
Vil du smide et svar?
Avatar billede dennism Nybegynder
30. november 2009 - 19:33 #6
.lukker