Avatar billede keniel Nybegynder
09. november 2009 - 20:03 Der er 1 kommentar

Installation af Ubuntu med Wubi

Jeg havde installeret Ubuntu med Wubi (som Windows-fil) og ville opgradere den til den nyeste version 9.10.
Jeg forsøgte at afinstallere den normalt, men det kunne ikke lade sig gøre. Der poppede dette op:" Der er ingen diskette i drevet. Indsæt en diskette i drev \Device\Harddisk3\DR3."
Jeg fik programmet afinstalleret med Revo afinstaller.
Fra nettet hentede jeg Wubi og 9.10, MEN igen poppede samme skilt op.
Hvordan får jeg dette bort så jeg kan installere Ubuntu gennem Wubi.
Avatar billede keniel Nybegynder
20. august 2015 - 17:30 #1
Da jeg ikke har fået svar på dette spørgsmål giver jeg point til mig selv