Avatar billede mr2guru Nybegynder
28. december 2009 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste spillecomputer(bærbar) til 6000 kr

Hej, jeg står og skal have en ny bærbar til skolebrug og som man har mulighed for at kunne spille på.
Godt nok er ASUS UL50VT-XX020V ikke en spillecomputer, men har kigget lidt på den. Har i nogen forslag til sådan en computer indenfor de 6000 kr?
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. december 2009 - 22:20 #1
Det bliver nok ret svært. Mit bedste bud er at købe en stationær pc (nok ikke populært, men sandheden :-)

Under alle omstændigheder er ULV processoren der sidder i ASUS´en meget svag. Det er fint til hverdagsbrug, men så snart der skal games eller laves f.eks. billeder er den presset.

Hvad spil skal du spille? WOW er f.eks. meget lidt krævende, mens nye spil er MEGET krævende. Min 12.000 kroners bærbare pc kan knapt klare det...og de Asus til 24.000 jeg af og til tester har fortsat svært ved det.
Avatar billede mr2guru Nybegynder
31. december 2009 - 14:37 #2
Okay, jeg siger tak for dine svar.
Det spil jeg tænker på er Call of Duty - Moden warefare 2

Men max 7000 kr
Avatar billede mr2guru Nybegynder
07. januar 2010 - 20:36 #3
Vil du have de point?