Avatar billede brejl Nybegynder
30. december 2009 - 14:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stavekontrol finder ikke oplagte fejl

Stavekontrol i Word 2007  står til Løbende stavekontrol med brugerordbog: custum.dic og sprog: dansk. Windows XP home.
Den finder ingen fejl overhovedet, selv om jeg skriver jklsdjfg.
Jeg må have ramt nogle genvejstaster og godkendt noget, jeg ikke ved hvad er.
Når jeg klikker F7 laver den stavekontrol og sætter skiltet Stavekontrol fuldført, men ingen fejl bliver fundet.
Hvordan får jeg min gamle stavekontrol tilbage
Erik
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 15:58 #1
Og i Gennemse -angiv sprog-
Har du ikke flueben i at den ikke skal kontrollere?
Avatar billede brejl Nybegynder
30. december 2009 - 16:07 #2
Nej Der er ikke noget flueben der.
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 16:20 #3
Så tror jeg, du kan blive nødt til at smide din office-cd i cd-drevet og køre en reperation
Avatar billede brejl Nybegynder
30. december 2009 - 16:59 #4
Jeg var ikke opmærksom på denne reparationsmulighed.
Nu virker alt igen som det skal, og min gamle makro fungerer stadigvæk.
Tusind tak.
Send lige et svar.
Erik
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 17:05 #5
:-)
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 17:06 #6
det var vist ikke et svar :-)