Avatar billede LVK Praktikant
20. januar 2010 - 15:22 Der er 23 kommentarer

Ulovligt at hente video?

Hej!

Jeg kom til at tænke på om det er ulovligt at bruge et program til at hente videoer hvis videoerne er lagt ud, og der står at man gerne må tage videoerne?

Grunden til jeg vil bruge et andet program, er at jeg har en mac computer, og de links der er lagt ind ved videoerne, kan kun bruges hvis man har windows.

Kunne nemlig aldrig finde på at downloade videoerne hvis det ikke er lovligt (:

Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
20. januar 2010 - 15:43 #1
Står der at man må tage dem er det lovligt. Er det fra youtube og hvad er det for et program at du vil bruge?
Avatar billede LVK Praktikant
20. januar 2010 - 15:50 #2
Ja der står at man må tage videoerne, så nej det er ikke fra Youtube. Det er noget der hedder pro-stallions.com

Altså har hørt om noget der hedder keepvid, men ved ikke om det var en mulighed?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
20. januar 2010 - 15:55 #3
Keepvid er mig bekendt kun til at downloade fra youtube, men ja det er lovligt når at der står at man må tage dem.

Har du et program til at downloade med?
Avatar billede LVK Praktikant
20. januar 2010 - 16:01 #4
Nej det har jeg desværre ikke.

Har du nogen forslag? (:
Avatar billede patrick14 Nybegynder
20. januar 2010 - 16:07 #5
Står nederst her:

http://www.pro-stallions.com/en/stallions.htm

Tip 2: If you have difficulties reading a video, click on the right button of your mouse and click on "save the target as". Then you can view the video from the place you saved it on your hard disk.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
20. januar 2010 - 16:17 #6
Højreklik på videoen, vælg gem destination som, og gem den der hvor at du vil.
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2010 - 16:50 #7
Hvis du har Realplayer på din computer i en af de seneste versioner, kan du bruge den.
Avatar billede Beach Mester
20. januar 2010 - 17:56 #8
patrick14-> #3->
Citat "men ja det er lovligt når at der står at man må tage dem."

Det er vist en sandhed med kraftige modifikationer!!!

Hvis rettighedsindehaver af værket (her en film) har givet lov til fri download, er det OK at hente det.

Modsat er det jo ikke lovligt hvis jeg laver en hjemmeside, skriver at det er lovligt at hente og dele de ting jeg ligger til download og derefter ligger værker på siden som rettighedsindehaver ikke har givet OK til!

Der findes om ikke millioner af sites på nettet, så rigtig rigtig mange,  som praler af at det er fuldt lovligt at bla bla bla, men som efter dansk og international lov er så drøn ulovligt at man kan komme rigtig godt og grundigt i fedtefadet.

Sammenlign det med hæleri. Selv om du af din bedste ven får at vide at et nyt TV er købt og betalt efter de alm.- regler, så kan du blive dømt for hæleri hvis det senere viser sig at det er tyv-stjålet.

Nu har jeg ikke været inde og se på det pågældende link omkring hvad de tilbyder mm. og det er egentlig også sagen uvedkommende. Det var "bare" den noget lette anbefaling af at man skal tro at ting er lovligt hvis nogle skriver det, der måske lige skal tages med et grand salt:-)

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
21. januar 2010 - 14:16 #9
Det er fulgt lovligt at tage videoer fra siden
Avatar billede LVK Praktikant
21. januar 2010 - 14:50 #10
Tusind tak for hjælpen! (: Det virker perfekt nu.
Avatar billede Beach Mester
22. januar 2010 - 01:02 #11
patrick14-> #9->
Der må jeg så IGEN korrigere dig. For det første så skrives der på sitet hvor han har stjålet div. videroer fra, ikke at han har fået lov til dette. For det andet så faldt jeg nærmest over den her--->
"I used pictures and videos from various websites to create this site. If this poses any problem send me an e-mail and I will take off the concerned pictures and video as soon as possible."
På dansk er står der groft oversat at opdager man at ens video ligger på hans site og IKKE ønsker den ligger der, skal man kontakte ham så han hurtigst muligt kan fjerne den.

Øhh.... Det betyder jo direkte at indehaver af værket IKKE er blevet spurgt, og at ejer af omtalte site IKKE har forsøgt at indhente de rette tilladelser til at formidle andres værker.

Så ud fra dette må det være nemt at konkludere at omtalte videoer ikke er lovlige og ikke må downloades fra omtalte site.

Kan oven i købet se at han både bruger deeplinks og hoaster nogle af videoerne hvilket tyder på at han ikke engang har kunne finde ud af at stjæle alle videoer:-(

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
22. januar 2010 - 22:21 #12
LVK: Så lidt
Avatar billede Beach Mester
23. januar 2010 - 06:26 #13
patrick14->
Har du ingen kommentarer til mit sidste indlæg der direkte modsiger det som du forsøget at få point for???

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
27. januar 2010 - 14:09 #14
Det betyder ingenting, kig på youtube der er 1000 vis at videoer derfra
Avatar billede Beach Mester
27. januar 2010 - 18:46 #15
Vil det sige at hvis din nabo slår sin kone så må du også?
Eller Mohammed smider en bombe på Rådhuspladsen, så må du også smide en på Strøget?
Eller din bedste ven kører over for rødt, så må du også?

Fedt livssyn du har, håber ikke at alle i Danmark deler den (din)  mening, så bliver det sgu svært at leve i fred og ro i lille DK.

Med alt er, så er det (alle 4-5 omdiskuterede) ulovligt efter dansk lovgivning og du forsøger derfor at "lokke" andre til at begå samme "forbrydelse" som du selv.... Ikke fedt:-(

At nogle andre begår en ulovlig handling vil aldrig gøre handlingen mindre ulovlig, og da slet ikke når det nu som her på nettet fint er foreviget hvordan din stilling til spørgsmålet ligger;-) Så kan du ikke engang forsøge dig med at du handlede i god tro *LOL*

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
29. januar 2010 - 00:29 #16
Man kan blokere så at man ikke kan downloade det, det har udgiveren ikke gjort og så er det lovligt. prøv at læs reglerne derinde
Avatar billede Beach Mester
29. januar 2010 - 04:34 #17
Patrick14-> Nu må du altså simpelthen holde op. Hvor hulen er din virkelighedssans henne, hvilken planet kommer du fra?

Vil det sige, at hvis jeg nu skriver det er OK at:
Slår sin kone, smide en bombe på Rådhuspladsen og køre over for rødt lys, så længe det danske retsvæsen "bare" kan gennemsøge min side og blokere for teksten?????
Prøv nu for hulen lige at tage det her bare en lille smugle seriøst kammarat.

Lad os prøve at vende den om, og finde et eks. frem som de fleste alm. mennesker her i DK kan tage at forholde sig til, nemlig børneporno.

Er det i orden at Hr. klam tager til Afrika og voldtager 200 uskyldige børn på imellem 5 og 10 år, optager det hele på video for derefter at oprette et internetsite hvor han gør reklame for sig selv og de stakkels unger?

Ungerne kan jo bare tage deres Nokia mobiltelefon og ringe til Hr Klam og bede ham om at fjerne lige netop de film hvor de optræder
Ungernes mor og far, der forøvrigt bor 555 km. fra nærmeste stikkontakt kan jo også bare sende en mail til Hr Klam og bede ham om at fjerne de film hvor deres børn optræder.
Den lovgivende magt i DK (som forøvrigt har en afdeling hos politiet der kun tager af sådanne sager) kan jo også bare tage en kopi af alle sider på internettet dagligt, og så støve den lille samling af film igennem og "opdage" at der vist er noget galt med Hr. Klam og hans små hygge-hjemme-videoer og derefter sende ham en mail hvor de skriver "fy fy Hr. Klam, det der må du ikke"

Nå ja, du selv Patrick14, du kan jo også bare sende en mail til Hr. Klam og sige det er sgu da nogle fede lovlige film han har på sin internetside, der står jo på siden at filmene er optaget i et land hvor det er lovligt at slå sin kone, smide en bombe på rådhuspladsen, køre over for rødt og forøvrigt er der ikke nogen kriminel lavalder så det er sgu da også helt i overensstemmelse med dansk lov at voldtage børn, optage det på video og sende det ud på internettet, så længe det ikke sker på dansk grund.

Nu er det så du bør hoppe ned på planeten jorden, og bare prøve at slå tænkeren til og se hvordan verdenen ville se ud hvis ovenstående senarie var muligt og lovligt.

Vi kan jo også prøve noget rigtigt sjovt, nemlig at lade det gå ud over dig selv helt personligt Patrick14.

Hvad vil du sige til, at jeg helt personligt, møder op hos dig en mandag morgen, smider en S&W kaliber 37 pistol op i hovedet på dig, beder dig om at sætte sig ud i min bil, kører dig ud i en lille skov, klæder dig af til skindet, binder dig til et træ og så sætter et videokamera op som filme dig, mens du stille og roligt bliver mere og mere syg, ryster over hele kroppen af kulde pga. temp. på minus 10 grader og det dejligt kolde saltvand jeg kaster på dig bare for at give lidt mere action til min helt private film om hvordan en Patrick14 vil se ud når han dør af kulde???
Tirsdag morgen, når du er død, så redigere jeg filmen så den kører i HighSpeed, da jeg ikke forventer at folk gider at se på at du dør i så mange timer. Min lille fine video er nu cuttet ned til 2 minutter (de sidste 10 Sek. er i slowmotion og taget helt tæt på dit ansigt så man bedre kan se dine øjne når du ånder ud) og jeg ligger det nu ud på både Youtube under 2000 forskellige profiler (du har selv skrevet at det er lovligt ikk!) jeg sender også videoen til 3000 af mine gode venner fra internettet (Hr. Klam som må det hele kunne jo være en af dem!) og tror også jeg sender en kopi med posten til både dig selv (selv om du måske har lidt svært ved at modtage), din mor, din far, din kæreste/kone, dine bedsteforældre og alle dine venner som jeg har fået Hr. Klam til at finde frem fra din mailingliste og liste over telefonnumre som lå i den telefon jeg fandt i dine aflagte bukser ude i skoven.

Nu er filmen eksponeret til hele verden på steder hvor JEG skriver at det hele bare er for sjov, og forøvrigt HELT lovligt.

Nu er det så tid til at se hvordan du ville reagere hvis Patrick14 ikke var dig, men din kone/kæreste/bedste ven....??

Jo jo, du kan da skrive til Youtube fredag morgen (når du har opdaget at filmen florere på 10-50 millioner computere rundt omkring i verden) at de venligst bør fjerne denne fra deres lovlige site. Du kan jo også prøve at bede dem om at slukke for internettet world wide da der sikkert er mange tusinde der allerede nu fra det lovlige site Youtube, har downloadet og gemt den fine video. Nå ja, det skal forøvrigt også lige kontakte alle de søde mennesker som nu har videoen liggende på deres egen computer, og bede dem pænt om at slette den.
Derefter den nemme, du finder alle de telefonnumre der var i føromtalte telefon, og ringer til dem og beder dem om at slette videoen. Men nu bliver du bange, for hvem af de 3000 af mine venner som du ikke kender eller ved hvem er, hvordan er det lige du vil få fat i dem og bede dem pænt om at slette videoen af Patrick14 som dør af kulde ude i en skov?
Det absolut værste er, at Hr. Klam i mellemtiden er flyttet til Afrika hvor han har købt sig en lille hytte med en generator der laver strøm til hans computer så han selv kan hoaste hans lovlige film. Topsellertén er en video af en lille dansker der nøgen står ude i en skov og dør af kulde. Uanset hvordan de danske myndigheder griber den ann, så kan de ikke spore Hr. Klam og hans saftige film, da de ikke har den nødvendige bemyndigelse i det Afrikanske land hvor Hr. Klam sidder og tjener 5 kroner på hver person som lige skal se hvordan Patrick14 fra Danmark ser ud når han dør.
Klam bliver stinkende rig på hans film og Patrick14´s venner og fammilie tør simpelthen ikke gøre noget ved det, der står jo på Hr. Klam´s hjemmeside at det hele bare er for sjov, og forøvrigt er HELT lovligt.....

Prøv at tænke ovenstående senarie godt igennem, jeps, det er måske ikke så skide behageligt. Men der er helt lovligt da alle jo bare kan skrive til en eller anden og bede ham/hun om at sige fy fy det må du sørme ikke min ven.

Jo jo, ved da godt at det er "langt ude i skoven" og håber aldrig det vil ske for hverken mine børn eller dig Patrick14. Men hvis vi skal følge din tankegang til dørs, så er det jo rent faktisk det som du mener at man kan, bør og egentlig er i sin fulde ret til at leve ud i den virkelige verden.

Om det er en eller anden pornografisk video som jeg har optaget af naboen igennem deres soveværelsesvindue eller en video af en hest der spankulere rundt på en grusbane er faktisk sagen fuldstendig underordnet. Reglerne for udsendelse og offentliggørelse af video i offentlig rum er klar og tidelig. Man SKAL indhente tilladelse for at det er OK BÅDE for dem der optræder og den der har rettighederne til værket. Længere er den ikke.

Nu ved jeg ikke hvor meget du kan finde ud af fra din planet, men du kan jo prøve at stave dig igennem den her->
http://www.kum.dk/sw716.asp
Kan da lige fremhæve et par strofer der kan give mening for dig---->

Ophavsretten er kunstnernes "ejendomsret" til de værker og præstationer, de har frembragt

Uden ophavsretten ville kunstnerne være retsløse, så snart deres arbejder var kommet til omverdenens kendskab og kunne udnyttes af alle og enhver

Som eksempler på beskyttede værker i lovens forstand kan nævnes film

Ophavsretten opstår, når værket frembringes. Der stilles altså ikke krav om, at værket skal registreres, før det er beskyttet.

Krænkelse af ophavsretten kan medføre erstatningsansvar og straf i form af bøde eller fængsel.

Ophavsretten er international i den forstand, at danske værker beskyttes de fleste steder i udlandet, og udenlandske værker beskyttes i Danmark. De internationale ophavsretskonventioner administreres af WIPO.

Hvis du er utilfreds med de regler som alle andre lever under, må du jo kontakte den lovgivende forsamling og den vej forsøge at lave om på reglerne. Med det frasiger hverken dig eller mig for at det er de gældende regler som også gælder selv om Hr. Klam skriver et eller andet postulat omkring lovligheden på sin hjemmeside.

Nu har jeg i et forsøg på at gøre dig opmærksom på at det Patrick14 anbefaler her på E er dine helt personlige regler som kun gælder på den planet hvor du kommer fra. Alle andre brugere af E må følge den lovgivning som bla. forbyder os at se og downloade film fra det i første omgang omtalte site.
Jeg har min stærkeste mistanke til, at den ikke fiser ind på lystavlen, men nu er både regler og nogle klamme eksempler ridset op så selv du måske kan se, at regler er nødvendige og hvis vi ikke har dem, så vil jeg da ønske at der ikke en mandag morgen er en eller anden idiot der møder op hos dig og prøver din planets virkelighed af.

//B
Avatar billede Beach Mester
29. januar 2010 - 04:41 #18

"så er det lovligt. prøv at læs reglerne derinde "

Hæ hæ... Laver lige en regl her på E--->

Det er lovligt at finde en Hr. Klam og give ham oplysninger om en bruger her på E med en profil lydende Patrick14.

Nu har du (og Pratic14) læst reglerne og Iflg. Patrick14 er det altså lovligt at offentliggøre alle de data i kan finde omkring drengen.

Så er der nogle der har oplysninger om Patrick14 så lad os få dem frem, Patrick14 syntes jo det er OK. Jeg har jo lige skrevet at det er lovligt *LOL*

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
29. januar 2010 - 14:14 #19
OKAY, DIN KLAMME STODDER, SÅ LUKKER DU!!!!

DET HAR IKKE DET FJERNEST AT GØRE MED LVK´S SPØRGSMÅL, SÅ TAG OG HOLD DINE KLAMME MENNINGER OG HISTORIER FOR DIG SELV!!!
Avatar billede Beach Mester
31. januar 2010 - 00:15 #20
"OKAY, DIN KLAMME STODDER, SÅ LUKKER DU"
Du har nu én gang lukket mindre pæne ord ud på E som er direkte mindet på én person. En gang mere og jeg anmelder din profil.
Hvis ikke du kan tale pænt og forøvrigt opføre dig ordentligt, så er dine meninger slet ikke velkommen.

DET HAR IKKE DET FJERNEST AT GØRE MED LVK´S SPØRGSMÅL
De eksempler på div muligheder for at ligge film mm tilgængelig for offentligheden har rigtig meget med spørgsmålet som lvk stiller!

Det hele handler sekundært om lkv´s spørgsmål og og primært om at du skriver at stort set alt der bliver skrevet på nettet som lovligt... Er lovligt.
Det er kun det som falder mig meget på, at forsøge at oplyse dig om. At du er meget godtroende er egentlig fint nok, men da internettet er 75% banditter, porno og løfter der ikke findes i den virkelige verden, og måske 25% som der er til at stole på, så må du prøve at slå dine filtre fra og læse hvad der bliver skrevet. Hvis en offentlig myndighed i DK skriver at der er ulovligt at køre over for rødt, så er det altså ulovligt at køre over for rødt. Nøjagtig det samme gælder for alle de andre grimme eks. jeg kommer med...

Det kedelige er så bare, at der skulle eks. på bordet der kom dig selv nær, får du kunne se at det er rigtig klamt at ligge ting til offentlig skue som man ikke må ligge på nettet uden at indhente et OK BÅDE fra indehaver af værket (det er så Hr. klam eller nogle af de mennesker der har optaget video af deres heste) og så dem der optræder.

Håber nu, at du er bare lidt åben og kan se, at man ikke bare kan gøre hvad det passer en, og at der er regler som skal overholdes for bare at holde nogenlunde styr på hvad hulen der foregår i den virkelige verden.

Hvis der ingen kontrol er med hvad folk går rundt og laver, så kunne et eller flere eks. jo finde sted dagligt, hvilket hverken er i din, min eller alle andres interesse.

Så missionen for mig er mest for at oplyse dig om at du tager fejl, og mindre at oplyse lvk om, at det du informere ham om, også er forkert.  Jeg var ret sikker på at jeg ikke kunne trænge igennem til dig før der kom "blod" på tapetet, hvilket jeg ikke tog fejl i. Når først du selv kunne komme i en rolle hvor du selv blev offentlig udsat for noget der kom lidt for tæt på, så rykkede du ud. Ikke med det jeg havde håbet på, nemlig en "nå ja, det kan du sgu have ret i", men med flere udgydelser ala den sidste her...
HOLD DINE KLAMME MENNINGER OG HISTORIER FOR DIG SELV

Nu vil jeg så prøve at lukke tråden med en latter og et lille smil, med at spørge dig om det er en hjemmeside du selv har skrevet, hvor der står at jeg ikke må udgyde mine meninger i det offentlige rum, og forøvrigt er klam?

Måske en direkte pendang til at det ikke skulle være lovligt at lave tegninger af en profet i en offentlig avis.

Derfor mit sidste spørgsmål som jeg længe har tumlet med: Er du muslim og muligvis med i noget radikalt som vi andre bør være bange for? Kunne godt gå hen og få de tanker at du kommer fra en kultur i den verden!

//B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
31. januar 2010 - 14:04 #21
Du kan bare komme an!!

Men du hører åbenbart til den del af befolkningen at der KUN vil lave ballade. Sørgeligt at der er nogen som dig. Du har min melidenhed men her er et godt råd tag dog og gå til en psygolog, du er MEGET langt ude, jeg tvivler på om at du overhovet ved hvordan at man bruger en computer.

"Hvis ikke du kan tale pænt og forøvrigt opføre dig ordentligt, så er dine meninger slet ikke velkommen"

Hvem tror du lige at du er ejeren af eksperten??

"Måske en direkte pendang til at det ikke skulle være lovligt at lave tegninger af en profet i en offentlig avis"

Og hvad har det så med sagen at gøre? Du er virkelig langt ude.
Avatar billede Beach Mester
06. februar 2010 - 08:11 #22
Hi hi... Bliver altså nød til at kommentere den her, men absolut fra den humoristiske side. Tror ikke andre kan se det fra en anden vinkel *S*

Lidt citater fra dit sidste indlæg--------->

du kan bare komme an!!
Komme an på hvad?

Men du hører åbenbart til den del af befolkningen at der KUN vil lave ballade.
Hmm. Har du været inde og se at jeg har flere domme for vold med døden til følge?

Sørgeligt at der er nogen som dig
Jeps, i din verden er det nok noget rigtigt øv, at det ikke er alle der er enige med dig.

Du har min melidenhed
Tak skal du ha, det er da noget jeg kan virkelig kan bruge *LOL*

...men her er et godt råd tag dog og gå til en psygolog
Hmm... Måske ikke nogen dårlig anbefaling. Har nogle tvangstanker som jeg ikke kan komme af med. De omhandler unge mennesker der lige har fået computer og internet, og efter få dage mener de kan styre hele verdenssituationen:-)))

du er MEGET langt ude
Jeps, har nu levet i min helt egen verden i så mange år at jeg hverkan kan finde ud af at skide på et brædt eller læse danske lovtekster eller..... Hvordan var det nu lige....

jeg tvivler på om at du overhovet ved hvordan at man bruger en computer.
Nej, ved godt din tankegang ikke kan se så langt, at det kunne være et mulig problem at jeg så havde mulighed for at kommentere dine poster i den her tråd.
Tænker at det kunne være rigtig sjovt her, at få oplyst hvor gammel den kære Patrick14 er...
Gætter på 14 år, hvilket får mig til at tænke på at Patrick14 MAX kan have haft sådan en fino PC i 14 år hvor han i de 14 år har kunne træne sin viden inden for computer.
Du kan jo gætte på hvor længe jeg har været med på E, hvor længe jeg har været akriv på internettet, hvor længe jeg har været aktiv online INDEN internettet blev "opfundet" osv osv osv...
Men tænk lige på at du kommentere på en der har været online før din mor og far overhovedet tænkte på at få dig!

Hvem tror du lige at du er ejeren af eksperten??
Jammen er du i tvivl om det, kan jeg da oplyse dig om at jeg ikke er ejer af IDG eller noget andet der har med E at gøre. Jeg har kun mindre indflydelse på hvordan sitet drives.

Det burde du jo så også kunne se hvis du kunne finde ud af baggrunde for E og den organisation der hoaster sitet!!!

Jeg har været betalende bruger af E længe inden du fandt frem til os, men derfor er der stadig en ret basal viden man efter 12-13 år her på sitet.
En følelse af at folk skal opføre sig ordentligt ligger tæt på alle, og "gamle" drenge der stadig er her på trods af en inversion af børn der ikke kender til etik vil nok give mig ret i at ord som "DIN KLAMME STODDER" ikke lige er det som vi sætter pris på:-(((

Alle kan være uenige om ting, og hvordan de skal løses, men der er MEGET langt fra forskellige meninger til de udtagelser du klasker op her på E.

Så skal vi lige til den sidste--->
Og hvad har det så med sagen at gøre? Du er virkelig langt ude.
Ja, i din verden er jeg langt ude, men det frasiger dig stadig ikke for ansvaret om, at du anbefaler andre at udføre ulovlige handlinger som kan føre til domfældelse.

Hvis du stadig er i tvivl om lovligheden så syntes jeg du skal prøve at oprette et site og ligge en blockbuter til fri download med tydelig angivelse af navn & adresse. Så kan du jo selv prøve at augmentere med dine meninger over for folk der får RIGTIG meget i løn for at buste folk der ikke kan finde ud af at formidle loven.

Forøvrigt så tror jeg ikke du skal bruge så meget tid på at oplyse nogle om hvor du bor, de fine slipsedrenge skal nok finde dig inden du får spurgt mor og far om det er i orden at du fucker et erstatningskrav op som (hvis du er under 18!!) lander på deres bord og måske giver dem livslang gæld.

Nu har jeg forsøgt at tale pænt til dig Patrick14, uden at du forhåbentlig føler dig truet, og ser frem til dine kommentarer til mit indlæg.
Men vær venligst opmærksom på at jeg ikke vil tolerere flere ukvemsord om min person. Mere fra den boldgade vil straks medføre anmelselse af din profil!

Vh. //B
Avatar billede patrick14 Nybegynder
10. februar 2010 - 13:58 #23
LOL, du er sgu tosset. Jeg har aldrig nogensinde set en opføre sig som dig.

Lad os nu rent overfladisk sige at det var ulovligt at downloade fra www.pro-stallions.com tror du så at panserne ville opsøge alle at der downloader fra siden?

Man kan sætte en spæring på så at videoerne stadig åbner WMP, men man kan ikke gemme dem og dette er ikke tilfældet her.

Og politiet er ellers meget obs på ulovlige sider og de har da ikke lukket denne.

Så med andre ord er det 100% lovlig at downloade fra siden. Men hvis at du mener at det er fyfy så kan du jo bare lade vær.

Og nu lukker vi denne meningsløse diskution!!!