Avatar billede dandy81 Nybegynder
21. januar 2010 - 11:52 Der er 3 kommentarer

Spam der sendes fra ens hotmail konto

Der sendes spam fra min hotmail konto, dette sker når jeg offline og kun til få af mine kontakter

mailen ser således ud:
Dear,

How are you?
I received a shopping website's invitation and I have become their member,
they have a lot of cheapest products and best perfect services.
I have bought their products, all of the products are orginal and new.
Products they  sale TV, laptop, desktop, phones, digital SLRs,
Camcorders and so on.If you have any questions ,
you will get the best service by  their online servers.
I am very pleased to share with you.
Now I share the web to you: offersele.com
I am sure you will get much surprise.

Yours,

Hvordan kan jeg stoppe dette?

Håber i kan hjælpe

PFT dandy81
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. januar 2010 - 11:55 #1
I langt de fleste tilfælde, er det nok at skifte password.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2010 - 12:51 #2
foroven i hotmail inden du åbner den tryk på marker som phishing

når de har modtager nok må man gå ud fra de stopper ham hende hvis det er muligt - mange af dem de sender fra er jo åbnede fra dag til dag og har kun det ene fomål som de bruger den til.
21. januar 2010 - 13:03 #3
Velkommen til E. ...

Velkendt 'problem' ->
Skift KODEORD omgående til din Hotmail !!!