Avatar billede hanne-dk Nybegynder
28. januar 2010 - 13:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hent driver program

Findes der et scanner program som finder drivere til en nyinstalleret PC?

Helst gratis selvfølgelig :-)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2010 - 13:50 #1
ja prøv det her

http://www.devicedoctor.com/

m.v.h
Avatar billede poko1 Ekspert
28. januar 2010 - 14:22 #2
Hvis du fortalte hvilket styresystem du kører og hvilket bundkort du har kunne vi måske? lede dig til de rigtige drivere. prøv at køre dette program det fortæller alt om din hardvare
http://www.piriform.com/speccy
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2010 - 20:23 #3
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
28. januar 2010 - 22:16 #4
hmm john .... min maskine ville ikke acceptere opret knappen så jeg loggede ud og ind igen og åbenbart er den komme 2 gange - sorry

devicedoctor.com virkede perfekt, så du får velfotjente point hvis du svarer treatmenice :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. januar 2010 - 05:24 #5
hanne-dk, hvis det er en maskine fra en af de størrere producenter (HP, ACER, DELL, osv.) så har de deres egne værktøjer til den slags.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2010 - 13:00 #6
ok
Avatar billede hanne-dk Nybegynder
12. februar 2010 - 22:55 #7
hmmm du har vist fået point for dette spg :-)
(jeg kom til at oprette det hele 3 gange - hvem sagde kvinder og teknik? :-)

Jeg lukker dette spg. uden point, da treatmenice har fået point.
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2010 - 07:42 #8
du kunne også prøve drivermax men det er kun for øvede og jeg mener den laver falsh positiver da mange af mine drivere ikke kunne findes på nettet men kun hos drivermax men har du tid -------------
du kan kun hente 2 om dagen men så bagefter kan du lave et backup og restore efter næste gang windows skal geninstalleres

men jeg vil ikke anbefale den men den eer et alternativ

m.v.h