Avatar billede spademand Nybegynder
04. februar 2010 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler tekst til tale software

Hej

Jeg har tidligere beskæftiget mig med at lave et sjovt tekst til tale åprogram som brugte de stemmer som fulgte med windows. Problemet var bare at hvis programmet kom over på et andet styresystem så ændrede stemmen sig også. Microsoft sam ligger ikke i all versioner af Vista feks. Og jeg ved slet ikke hvordan det er i win7.

Herved kommer mit spørgsmål. Er der nogen af jer der kan finde / ved noget om der er nogle programmer jeg kan bruge så "tekst til tale" stemme følger med mit program ? Jeg har set nogle mindre programmer på nettet der bruger denne funktion så hvis de kan må jeg vel også kunne ?

Jeg siger igen mange tak for Jeres fantastisk hjælp
Avatar billede spademand Nybegynder
04. februar 2010 - 15:26 #1
Den kom vist lige for hurtigt igennem. Det skal helst fungere med dot net eller c# eller kunne bliver eksekveret igennem et c# program
Avatar billede Syska Mester
04. februar 2010 - 22:15 #2
.NET og C# same same ...

Har du prøvet at skrive til dem som har lavet de andre programmer som har "tekst til tale" ?

Kan du måske bruge googles ? ( måske de har et API )

Har du prøvet at søge på google ?
Avatar billede spademand Nybegynder
26. oktober 2014 - 10:49 #3
Intet svar