Avatar billede 300m Mester
25. februar 2010 - 21:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Movie Maker

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig her.....fatter ikke en meter. I movie maker har jeg klippet en udsendelse sammen så den svarer til det jag skal bruge. Når jeg kører det færdige materiale igennem i movie maker passer det perfekt med overgange ect. ect.
Men efter brænding er nogle overgange og tekster pludselig ikke på det rette sted. Hvorfor, har prøvet flere gang....det er ved at drive mig til vanvid.
Håber at spørgsmålet er lagt det rette sted, og at nogen kan komme med et bud!
Avatar billede 300m Mester
26. februar 2010 - 16:17 #1
SUK....er der ingen der kan hjælpe her !!
26. februar 2010 - 18:34 #2
(Du kunne have skrevet en bedre overskrift ?)

Hvis du "exportere" til en (video)fil, og viser den ? Er det så OK ?
Avatar billede 300m Mester
26. februar 2010 - 22:23 #3
Ups sorry, ja selv en overskrift kan være svær :/
Hvis du mener en .wmv fil, så er det prøvet. Det blev faktisk lidt bedre, men stadig ikke som mit færdige projekt i movie maker?
26. februar 2010 - 22:33 #4
... pænt spøjs... Jeg har selv (for noget tid siden) arbejdet/klippet i WMM; virkede fint som ønsket...

Eller kig her ->
http://www.windowsmoviemakers.net/Forums/Default.aspx ?
http://da.wikipedia.org/wiki/Windows_Movie_Maker ?
Avatar billede 300m Mester
28. februar 2010 - 15:02 #5
Har været inde og kigge på dine links  _larry, men har ikke rigtig fundet noget der svarer til mit problem. Har prøvet lidt forskelligt uden held, og er nu igang med at lave små projekter af gangen....gemme på pc osv ocv. For derefter at stykke det sammen til et færdigt project. Har på fornemmelsen at det er spil af tid, men det skal jo prøves.....det tager en "krig" hver gang jeg skal publicere til DVD el. Comp. ;)
Avatar billede 300m Mester
21. januar 2016 - 10:19 #6
lukker