Avatar billede boris Juniormester
04. maj 2010 - 07:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brugeradgang til andre brugeres Summasummarum

Jeg har opsat XP sådan, at brugere ikke får lov at se hinandens mapper.
Dette er desværre nok årsagen til, at Summasummarums regnskab ikke kan ses af andre brugere end administrator.

Kan man - efter at XP er sat op - ændre adgangen, så brugere alligevel kan se hinandens mapper - og vil det løse problemet?

Eller er der andet, jeg kan gøre for at løse det?

På forhånd tak
Avatar billede mr.malmros Juniormester
28. maj 2010 - 01:05 #1
Hej Boris

log ind på administrator
åben summa
tryk ctrl+shift+I
vælg datahåndtering
flyt data til en delt mappe (c:\summa)
indstil brugere til denne mappe
bemærk at summa IKKE er multibruger.
du skal give hver bruger unikke kladder at arbejde, ellers overskrives de
Avatar billede boris Juniormester
07. maj 2016 - 18:24 #2
Tak! Undskyld jeg har været væk. Er du her endnu, så venligst læg et svar
Avatar billede boris Juniormester
08. maj 2016 - 09:35 #3
lukkes pga forældelse, hvis nogen ønsker point, genåbner jeg
Avatar billede mr.malmros Juniormester
09. maj 2016 - 14:55 #4
Jo, vil da gerne have nogle points :)
Avatar billede boris Juniormester
09. maj 2016 - 16:12 #5