Avatar billede mads375 Juniormester
30. maj 2010 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spalter i word

hejsa.

Jeg er lidt i tvivl om hvordan  man laver spalter i et word ark. Jeg tænker i den forbindelse, hvordan den ene halvdel af siden er normale spalter, og den anden halvdel er spalteopdelt, ligesom her:

http://img190.imageshack.us/img190/6219/nytbillede.png

Er der nogle der ved hvordan man gør det?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 22:17 #1
Kig under Sidelayout - Kolonner
30. maj 2010 - 22:18 #2
Hvilken Word version ?

PS: Du har lagt spørgsmålet i en NON-IT kategori ???
Der findes en WORD kategori http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/Tekstbehandl/Word/ som nok ville have været mere passende ...
Avatar billede mads375 Juniormester
30. maj 2010 - 23:27 #3
Hej igen.
Karise_Larry: Ja det er da egentligt rigtig nok, tror vist jeg er lidt træt i hovedet efter alt den eksamenslæsning. Det husker jeg lige til næste gang.

Det er 2007 versionen.
Avatar billede mads375 Juniormester
30. maj 2010 - 23:30 #4
ah ok, har fundet ud af det:

sidelayout->kolonner. her vælger man hvilken kolonne man vil have fx helsidet. Når man vil skrive med 2 kolonner går man til sidelayout -> kolonner -> flere kolonner og vælger "på resten af dokumentet"

Synes næsten John Stigers Skal have pointene, da han næsten gav svaret.
ligger du et svar?
M.V.H
Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2010 - 21:11 #5
Kommer her :)