Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2010 - 20:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afvis svar

Hvorfor er der ikke en afvis svar knap?
Som det er nu, skal der bare eet (evt. forkert) svar til, så hopper folk over disse spørgsmål med et svar - også selvom svaret der er lagt muligvis ikke er korrekt, eller fra spørger selv...
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
06. juni 2010 - 20:44 #1
Du kan jo selv bestemme hvor mange points personen skal have :) Så at give 0 points for et svar kan jo også tælle som en afvisning
Avatar billede mortvader Nybegynder
06. juni 2010 - 20:58 #2
Prøv at læs den igen, EmilAnd...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2010 - 21:36 #3
#1 læs hvad der står :)
Avatar billede Vandreren Novice
06. juni 2010 - 22:43 #4
En tydeligere distinktion mellem svar-indlæg (gul) og accepterede svar (grøn) vil afgjort være en fordel.

Den distinktion kan man få, hvis spørgeren får mulighed for at annulere/afvise svar, vel at mærke uden at afslutte spørgsmålet. Dermed føres spørgsmålet tilbage til kategorien "ubesvaret spørgsmål" (grå).

Jeg støtter derfor op om forslaget. :)
Avatar billede valbyly Nybegynder
06. juni 2010 - 23:15 #5
God ide stigers:)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2010 - 18:49 #6
Det kunne vaere ret praktisk i nogen sammenhaenge.
Avatar billede DePlex Nybegynder
11. juni 2010 - 20:38 #7
Enig det ville være rigtig godt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2010 - 20:20 #8
.