Avatar billede Deathhellknight Nybegynder
20. juli 2010 - 01:40 Der er 6 kommentarer

Administrator deleted plz hjælp mig

Plz hjælp mig her er hvad der er sket.. og nu skal vi opleve det
som jeg tænker.

Jeg side nu her i 2008 og er 12 år gammel øv, jeg får en pap far der giver mig en ny pc! det sgu flink..
jeg har forældre kode på så mine træk på pc'en er begrænset..
jeg må ikke instalere uden tiladelse og jeg får fprædre block ved
de fleste sider øv!

2009: jeg sider her.. min pap far er blevet gal, han flytter fra min
mor.. jeg bliver lidt venner med ham igen men mister kontakten..
hov? jeg har stadig forældre kontrold!
min mor kender koden i en uge jeg beder hende hjælpe mig med at lave
en ny konti siden jeg ikke kunne finde ud af at tage forældre kode af.. min mor laver en konti med mig.. jeg laver den til premium user..
jeg finder dog ud af hvordan man promoter andre brugere til administrators.. det hjælper min mor med ved at skrive en kode.

jeg sletter den opringelige pc bruger/min pap fars konti han lavede med forældre kode" igennem: fjern bruger konti.

nu sider jeg så her med en bruger der ikke har fuld kontrold over pc'en...
efter 2009 11dec blev jeg hardcore i pc kan man da sige jeg er virkelig interesered i det her computer noget..
og derfor ved jeg nu google er din ven men der er ingen med samme problem som mig..

jeg ved nu hvordan man fjerner forældre konto men kan ikke åbne den opringelige pc ejers konto mere.. den er væk.. væk med ale rettigheder..

jeg har ikke dvd/cd til pc har ingen manual siden jeg ikke troede det var brugebart dengang.. nu er dvd væk..

okay for jer der ikke forstår.

Jeg har sletted min administartor bruger, den der har alle rettigheder og kan ikke genåbne den derved kan jeg aldrig få acces til speciale ting som fx, microsoft basic express studio pro til at lave programmer. der skal man bruge opringelig pc bruger.
men den har jeg sletted...
jeg HAR HAFT MANGE FLERE PROBLEMER med ting jeg ikke kunne gøre...

vær sød at hjælp.. hlælp så jeg kan forstå det jeg er først nu begyndt med cmd commands ram forståelse og så videre.
hjælp.
20. juli 2010 - 06:22 #1
Velkommen til E. ...

Under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Deathhellknight Nybegynder
20. juli 2010 - 16:53 #2
32 bit
min model er aspire M1200
og det er en windows vista home basic med 1gb ram... ved min ram er dårlig..
Avatar billede Deathhellknight Nybegynder
26. juli 2010 - 23:08 #3
tak for ingen hjælp :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2010 - 20:59 #4
Du har oprettet i et forum til hardware og det er ikke synderligt smart, når problemet er styresystemet, så det er din egen skyld ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2010 - 20:00 #5
Hvad skulle det til for?

#4 var svar til #3